mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. desember 2019 #26 Skrevet 25. desember 2019 Ingenting og det er helt strålende ! Jeg har alt jeg trenger og ønsker meg ingenting. Det er mulig guttene har lagd noe jeg får når de kommer hjem😊
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #27 Skrevet 25. desember 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke litt merkelig å få penger fra mannen? Dere bor jo sammen, så da er vel økonomien felles? Anonymkode: 445cf...68f Du kan ikke tenke deg at de nok ikke har felles økonomi? Ikke alle lever som deg, vet du. Anonymkode: a33ee...13a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #28 Skrevet 25. desember 2019 Fra minsten fikk jeg kalender, nøkkelring, juletrepynt og bilde - alt selvlaget og nydelig. Skidress Vin og ost fra Nederland. Votter Bake it easy form 2000,- 2 blomsterbuketter. Strålende fornøyd🎁🎄 Anonymkode: a33ee...13a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. desember 2019 #29 Skrevet 25. desember 2019 2 flasker vin En dag med vaskehjelp en ring 10 kg reinkjøtt en bukse en børste fotfil 1500 kr Iphone 11 Hund ❤️
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #30 Skrevet 25. desember 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: 600.000 kroner??? Jeg fikk 1.000..... Anonymkode: 445cf...68f Jepp. Ble litt overrasket kan man si. Så ikke den komme Anonymkode: cc213...bd0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #31 Skrevet 25. desember 2019 Hva jeg fikk: Skihansker, ullundertøy, turbukse og ullgenser fra mannen (med barn). Jeg har handla, mannen betalt og pakka det inn 😉 Vinflaske, krukke med hjemmelaget kjeks, hjemmestrikket genser, kremkuler fra Hadeland glassverk, juletrepynt eldste har laget på skolen, gavekort. Sammen med mannen: begge fikk årskort på Hunderfossen (unga å), 2000 kr, spekeskinker med fjøl, vinflaske, nisse fra røros, nissepynt fra røros, røkelsesstativ og kongerøkelse, 2 telysholdere, hjemmelaget juledram, ripssaft, eplemost, knivmagnet, flatbrød, lykt som også er høyttaler (super i campingvogna), nissefamilie i tre som yngste har laget i bhg, twist. Anonymkode: 75806...bac
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #32 Skrevet 25. desember 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke tenke deg at de nok ikke har felles økonomi? Ikke alle lever som deg, vet du. Anonymkode: a33ee...13a Nei jeg hadde aldri ønsket pengegave av mannen min felles økonomi eller ei, beklager altså! Om han ikke ønsker å kjøpe noe dyrt til meg fordi han er usikkert på hvilken eller hva jeg vill ha så kan man lage ett søtt tilgode lapp feks. Men penger nei takk! Hadde rett og slett følt meg billig. Anonymkode: f8e7f...73b
KellyTaylor Skrevet 25. desember 2019 #33 Skrevet 25. desember 2019 Verdens flotteste trefjøl som minsten har lagd på skolen Penger av foreldre Flaxlodd som jeg vant en solid sum på Lekkert undertøy fra mannen Gavekoert Home & Cottage
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #34 Skrevet 25. desember 2019 Jeg fikk: Almanakk Strikket hals Vi fikk; Sengetøy og laken gavekort på et kjøpesenter 1000kr Toastjern til bål 2 vinflasker Nye frokostfat Skål Reinsdyr pynt. Penger av mine foreldre Jif moppesett(hadde ønsket meg) Anonymkode: 71400...64c
deterbaremeg:) Skrevet 25. desember 2019 #35 Skrevet 25. desember 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg hadde aldri ønsket pengegave av mannen min felles økonomi eller ei, beklager altså! Om han ikke ønsker å kjøpe noe dyrt til meg fordi han er usikkert på hvilken eller hva jeg vill ha så kan man lage ett søtt tilgode lapp feks. Men penger nei takk! Hadde rett og slett følt meg billig. Anonymkode: f8e7f...73b Men hvorfor i all verden skal din mening være av betydning for andre mennesker. Jeg vil heller ha pengene og kjøpe noe selv enn å få noe jeg ikke ønsker eller passer. En søt tilgodelapp🙄 hva er forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #36 Skrevet 25. desember 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg hadde aldri ønsket pengegave av mannen min felles økonomi eller ei, beklager altså! Om han ikke ønsker å kjøpe noe dyrt til meg fordi han er usikkert på hvilken eller hva jeg vill ha så kan man lage ett søtt tilgode lapp feks. Men penger nei takk! Hadde rett og slett følt meg billig. Anonymkode: f8e7f...73b Så godt at ikke alle er som deg, da. Noen av oss har selvtillit nok til ikke å la gaver bestemme hva og hvem vi er. Anonymkode: a33ee...13a
deterbaremeg:) Skrevet 25. desember 2019 #37 Skrevet 25. desember 2019 Jeg fikk: Penger Gavekort Håndkrem Gavekort til frisør Kalender Talglys Serveringsfat Hjemmelaget kjeks og snickers Handleveske Snickers Bok Kalender som kan brukes år etter år Steikepanne Skjærefjøl Vin Tror det var det😊 veldig fornøyd!
FrkFrix Skrevet 25. desember 2019 #38 Skrevet 25. desember 2019 Helt middelmådig jul i år; - 750K - 45´´ Princess - Feriehus i Toscana (sammen med mannen) - iPhone 11 pro (selvom jeg hadde den fra før...) Ellers bare småplukk fra svigers og noe barna lagde i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #39 Skrevet 25. desember 2019 4 minutter siden, FrøkenKokos skrev: Helt middelmådig jul i år; - 750K - 45´´ Princess - Feriehus i Toscana (sammen med mannen) - iPhone 11 pro (selvom jeg hadde den fra før...) Ellers bare småplukk fra svigers og noe barna lagde i barnehagen. 😂😂😂 Anonymkode: 445cf...68f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #40 Skrevet 25. desember 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Hva har du fått? Jeg fikk: Trådløse hodetelefoner Tripod/selfiestang Geit til fattig familie i kjipt land Masse vin Whiskey Julepynt Gavekort på spa Sokker (Ull) Flaske og krydderblanding til snaps Masse sjokolade Spill Pen skål Anonymkode: 4f803...da6 dusj såpe og deorant sokker masse klær som jeg ønsket, joggebusker og deilige myke busker 1 genser masse kjeler, skal bytte en frisør time headset sesongkort på fotballen jeg følger med på var kanskje litt til ,men det er dette jeg husker Anonymkode: 1b6f2...9e2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #41 Skrevet 25. desember 2019 Jeg fikk gavekort på en scrappe butikk, og en Tussi juletre pynt. Kunne virkelig ikke ha fått en bedre gave. Jeg samler på Disney julepynt, og jeg elsker Ole brum og vennene hans, og der er Tussi favoritten. Dette fikk jeg av barna mine. Anonymkode: 529fb...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå