Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Hvert år på 2.juledag er det juleselskap hos min eks sin familie. Jeg ble invitert dit i fjor også, det var første jul etter samlivsbrudd. I år derimot, er jeg ikke invitert. Det er for så vidt greit selv om det er litt trist også. Men det som sårer meg, er at min eks svigerinne (som var gift med min eks sin bror) er invitert. De skilte lag et års tid før oss, så hun er i samme situasjon som meg i forhold til eksfamilien. Ingen av partene hos noen av oss har nye kjærester. Vi har begge barn med våre ekser. Jeg prøver å heve meg over dette, men forstår ikke hvorfor hun er invitert og ikke jeg. Blir lei meg av det, selv om jeg ikke vil. Anonymkode: 3ddaf...f0f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Kanskje din eks ikke ønsker å ha deg der, men broren synes det er helt fint om han eks kommer? Anonymkode: 39d0e...967
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Kanskje dine svigerforeldre har et bedre forhold til henne sånn jamnt over. Man kan ikke forlange å få være noens venn... Anonymkode: 5bfe0...1ca
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Kan være mange årsaker og uansett hva årsaken er så betyr ikke det at du er noe mindre verdt. De ønsker av en eller annen grunn å ikke invitere deg, du kan jo spørre om hvorfor da. Jeg tenker din eks har fått ny kjæreste du ikke vet om, din eks ønsker mer distanse til deg, han ønsker at familien skal være et fristed. Kanskje noe skjedde i fjor som gikk over ditt hode? De har rett og slett bedre kjemi med hun andre enn deg. Ingen av disse grunnene sier noe om deg som menneske. Skjønner det er sårende, man mister jo ikke bare mannen/samboeren ved et brudd, man mister hele familien. Anonymkode: 6e17a...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå