Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Fatter ikke hva jeg holder på med. Hektet på en mann. Ville du blitt med på noe sånt? Anonymkode: cdd3f...63a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Jeg skjønner ikke, jeg. Hva enten sex eller bilde? Vil han at du skal sende han et bilde for å slippe å ha sex? Jeg er så glad at jeg ikke må lære meg alle disse tingene, kjenner jeg. Anonymkode: 15463...5e5
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke, jeg. Hva enten sex eller bilde? Vil han at du skal sende han et bilde for å slippe å ha sex? Jeg er så glad at jeg ikke må lære meg alle disse tingene, kjenner jeg. Anonymkode: 15463...5e5 Han vil ha sex helst, men og bilde. Jeg er gjerne dum som roter meg opp med han. Er bare for sex. Anonymkode: cdd3f...63a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Ingen av delene. Man stiller ikke ultimatum for å oppnå noe seksuelt Anonymkode: e1570...448
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen av delene. Man stiller ikke ultimatum for å oppnå noe seksuelt Anonymkode: e1570...448 Så inderlig enig. Bare å si noe slikt ville fått meg til å ønske ham lykke til videre med noen andre! Anonymkode: cef59...d6d
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #6 Skrevet 24. desember 2019 Sånne krav, viser jo at han er en idiot. Hadde bare kuttet han ut. finnes mange flotte menn der ute, du kan ha sex meg, som vil respektere deg og. Anonymkode: d0c1e...644
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #7 Skrevet 24. desember 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil ha sex helst, men og bilde. Jeg er gjerne dum som roter meg opp med han. Er bare for sex. Anonymkode: cdd3f...63a Slik har jeg holdt på siden august. Vi har mye sex når jeg har barnefri, å sendte ham akkurat en video av puppene mine før han la seg. Han sender også bilder og videoer, bare digg det. Anonymkode: de13b...e99
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #8 Skrevet 24. desember 2019 Har du lyst til å sende ham et bilde da? Synes du det er sexy og frigjørende og gøy og er sikker på at han aldri ville dele bildene videre? I så fall, kjør på. At han høres ut som 1. Et treåring som tramper i bakken og stiller ultimatum, og 2. En creepy mann som tror han kan bestemme over hva en voksen kvinne skal og ikke skal seksuelt, hadde fjernet moroa for min del, men du bestemmer selv. Husk det. DU bestemmer. Ikke han. Anonymkode: ff160...921
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #9 Skrevet 24. desember 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst til å sende ham et bilde da? Synes du det er sexy og frigjørende og gøy og er sikker på at han aldri ville dele bildene videre? I så fall, kjør på. At han høres ut som 1. Et treåring som tramper i bakken og stiller ultimatum Anonymkode: ff160...921 Sorry, jeg kan ikke noe for det, men det minner meg på den der, "jeg vil", av Trond Kirkevaag... Anonymkode: e509d...1ea
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #10 Skrevet 24. desember 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sorry, jeg kan ikke noe for det, men det minner meg på den der, "jeg vil", av Trond Kirkevaag... Anonymkode: e509d...1ea 😂😂😂😂 Jeg responderer svært dårlig på ultimatum. Og er det rart ungdommen strever med dette rundt nakenbilder og deling, voksne kvinner og menn skjønner det ikke en gang. Jeg sender ikke fra meg nakenbilde av meg selv. Anonymkode: bcba7...f18
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #11 Skrevet 24. desember 2019 Med mindre dere begge er 14 år, så bør noen varsellamper lyse her. Man stiller ikke noen krav får å få sex, og at du i deg hele tatt lurer på dette???? Jeg blir stum. Anonymkode: 8bc50...37b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #12 Skrevet 24. desember 2019 Når skal kvinner forstå at vi ikke tar ordre fra menn? At vår egen verdi IKKE settes i øynene på en annen? Dropp hele idioten og sett ned foten. Anonymkode: c60db...ba8
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #13 Skrevet 24. desember 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du lyst til å sende ham et bilde da? Synes du det er sexy og frigjørende og gøy og er sikker på at han aldri ville dele bildene videre? I så fall, kjør på. At han høres ut som 1. Et treåring som tramper i bakken og stiller ultimatum, og 2. En creepy mann som tror han kan bestemme over hva en voksen kvinne skal og ikke skal seksuelt, hadde fjernet moroa for min del, men du bestemmer selv. Husk det. DU bestemmer. Ikke han. Anonymkode: ff160...921 Man kan faktisk ALDRI være sikker på at noen ikke en gang kommer til å dele bildene med andre, eller at de på annen måte spres videre. Anonymkode: cef59...d6d
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #14 Skrevet 24. desember 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Med mindre dere begge er 14 år, så bør noen varsellamper lyse her. Man stiller ikke noen krav får å få sex, og at du i deg hele tatt lurer på dette???? Jeg blir stum. Anonymkode: 8bc50...37b Men helt ok for 14 åringer? 😱 Anonymkode: 0d1f9...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå