Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Er det noen her som har barn med blindtarmstomi? Og som kan dele litt erfaringer? Barnet mitt har fått det,og var kjempe motivert i begynnelsen. Nå har det derimot blitt mye pes og masing. Trenger litt råd og tips. Anonymkode: 71c28...03b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Hei. Jeg har lite erfaring med dette altså, men hva sier barnet selv? Nå vet ikke jeg hva som er årsaken til stomien, men er alternativet å bruke bleier feks? Jeg har en del erfaring med andre typer «onder» blant annet insulinpumpe og problemer med å regulere blodsukker. Min erfaring der er at barn og ungdom går gjennom faser hvor det er kjipt å være annerledes, eller kjipt å skulle passe på noe hele tiden. Hva med belønningssystem eller noe for å holde på motivasjonen? Anonymkode: 83bb5...b67
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 De bildene nederst der skulle selvfølgelig ikke være med 🙈 bruker en del emojisymbol og disse ble bare med «av seg selv». Beklager det. Anonymkode: 83bb5...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå