Gå til innhold

Hater min irritable tarm..(beklager detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig har jeg avføring hver dag, gjerne 2 ganger, stort sett løs. Men nå har jeg ikke fått vært skikkelig på do siden lørdag morgen. Vi kjørte i mange timer til ei hytte og i fare for å få diaré så drakk jeg lite og spiste lite, så ikke den vanlige rutinen. Nå får jeg det ikke ut, kan komme noen kuler. Har ikke vondt i magen, men kjenner meg "full". Har nå spist og drukket som jeg skal, men får det f... meg ikke ut🤬 noen tips/råd?

Er så lei den ustabile magen.

Anonymkode: 85db0...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter du mye? Spiser du lite så stopper det også opp. Løp. Og spis. Snus kan hjelpe. Spis noe du er litt allergisk mot, mandler kanskje? 
drikk Nonnetè, det virker avførende.

Anonymkode: 443c5...ae4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sitter du mye? Spiser du lite så stopper det også opp. Løp. Og spis. Snus kan hjelpe. Spis noe du er litt allergisk mot, mandler kanskje? 

Hva er Nonnetè?

Anonymkode: 398ff...99b

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble mye sitting når vi kjørte, 7 timer. Gått mye tur nå i går og i dag, uten at det hjelper.

I morgen blir det pinnekjøtt og rabbe, kan hjelpe på det.

Hva er nonneté?

Takk for svar :)

hi

Skrevet

Kjøp Laxeboral dråper og micolax på apoteket i morgen. Hvis det er full stopp må det løses opp nedenfra, da hjelper det ikke så mye å spise svisker ol fordi forstoppelsen sitter mye lengre nede.

Anonymkode: 3e6e6...23e

Skrevet

Jeg sliter med ibs selv, endte med utlagt tarm. Men her er problemet ofte motsatt, så vet i allefall hva som satt fart på mitt system... Fiber og sukker. Melk. High fodmap. Appelsin og klementiner. Epler. - Kjekt å få det ut nå, så du slipper å bruke kvelden i morgen på badet. Føler med deg. Lykke til. 

Anonymkode: 792e8...546

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp Laxeboral dråper og micolax på apoteket i morgen. Hvis det er full stopp må det løses opp nedenfra, da hjelper det ikke så mye å spise svisker ol fordi forstoppelsen sitter mye lengre nede.

Anonymkode: 3e6e6...23e

Ikke apotek her i nærheten dessverre. Får jo ut litt om gangen, men ikke mye.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter med ibs selv, endte med utlagt tarm. Men her er problemet ofte motsatt, så vet i allefall hva som satt fart på mitt system... Fiber og sukker. Melk. High fodmap. Appelsin og klementiner. Epler. - Kjekt å få det ut nå, så du slipper å bruke kvelden i morgen på badet. Føler med deg. Lykke til. 

Anonymkode: 792e8...546

Spisee klementiner, drikker melk osv, så får håpe det kommer snart. Uff, heldigvis ikke så ille her at det blir utlagt tarm, men skjønner jo at det er det beste for deg.

Skrevet

Jeg blir sånn hver gang jeg drar på ferie (eller langhelg). Blir potte forstoppet i to-tre dager, før det løsner. Da er det første veldig hardt også kommer resten litt etter. 

Anonymkode: 69b57...635

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir sånn hver gang jeg drar på ferie (eller langhelg). Blir potte forstoppet i to-tre dager, før det løsner. Da er det første veldig hardt også kommer resten litt etter. 

Anonymkode: 69b57...635

Off ja, er sånn jeg og, skikkelig slitsomt.

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er Nonnetè?

Anonymkode: 398ff...99b

En tè. Folk før diaré etter den 😛 

Skrevet

Drikk litt olje (oliven f. Eks) 

Anonymkode: 930e7...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...