Gå til innhold

Hvis du fikk velge...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du hatt en mann med stor penis, eller en mann med en litt liten penis, som var fantastisk god på oralsex? 

Anonymkode: 551a8...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt en snill mann som var en god far og tok sin del hjemme. ;) Men hvis det bare var de to tingene som skilte så ville jeg valgt det siste.

Anonymkode: cac23...406

Skrevet

Livet er mer enn dette.

 

Anonymkode: 563af...420

Skrevet

Litt liten penis og fantastisk oralsex er alt jeg leter etter. Haha. 

Anonymkode: 5d51a...869

Skrevet

Vibrator og stor penis ville jeg personlig ha valgt, men de fleste er vel delt på det. Små peniser tilfredsstiller meg dessverre ikke like mye som de som er større- spesielt  ikke etter fødsel. Gå etter personlighet du!

Anonymkode: 3dab3...d9a

Skrevet

Hvordan kommer man på disse dillemaene? Det lurer jeg veldig på. 

Jeg tenker at de fleste velger mannen først og så tar man den penisen som følger med, liksom...

Anonymkode: a3433...e0c

Skrevet

Et tips, HI - bli litt mindre penisfiksert i det nye året. Vær fornøyd med den du er.

Anonymkode: f9196...9f9

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Ville du hatt en mann med stor penis, eller en mann med en litt liten penis, som var fantastisk god på oralsex? 

Anonymkode: 551a8...095

hadde vert fint med god oralsex, er veldig viktig for jeg skal komme under sexen

Anonymkode: 6f6d5...524

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hadde vert fint med god oralsex, er veldig viktig for jeg skal komme under sexen

Anonymkode: 6f6d5...524

Og jeg kommer aldri med oralsex, det blir for mykt. Men jeg liker ikke gigantstore peniser heller. 

Så blir mannfolkløs jeg da? 🤣 

 

Er glad jeg har en kjæreste som tilfredsstiller meg akkurat som bare han kan, og han er verdens koseligste i tillegg 💖

Anonymkode: bdf78...49c

Skrevet

En stor en!

Anonymkode: d17f5...b14

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville du hatt en mann med stor penis, eller en mann med en litt liten penis, som var fantastisk god på oralsex? 

Anonymkode: 551a8...095

Jeg lurer på hvordan i alle dager du klarte å komme opp med dette dilemmaet?

Anonymkode: bd74f...6f9

Skrevet

En med stor penis. Alle kan bli gode til å gi oralsex, men en mikropenis kan ikke vokse.

Anonymkode: 89e5b...448

Skrevet

Stor penis. Men ville forøvrig gått etter personlighet og kjemi heller enn str.

Anonymkode: 726c1...69d

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville du hatt en mann med stor penis, eller en mann med en litt liten penis, som var fantastisk god på oralsex? 

Anonymkode: 551a8...095

Det første. Liker ikke oralsex noe særlig.

Anonymkode: 66550...58d

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Og jeg kommer aldri med oralsex, det blir for mykt. Men jeg liker ikke gigantstore peniser heller. 

Så blir mannfolkløs jeg da? 🤣 

 

Er glad jeg har en kjæreste som tilfredsstiller meg akkurat som bare han kan, og han er verdens koseligste i tillegg 💖

Anonymkode: bdf78...49c

jeg kommer alltid ved oralsex :) stor penis er deilig,men er ikke viktig så lenge de er gode med tunga

Anonymkode: 6f6d5...524

Skrevet

Stor penis kan være spennende, men klarer meg fint med han jeg har nå, god med tunga, og en helt normal penis🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...