Gå til innhold

«Lykken er mange» skal få barn nummer 8!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal si hun får til produksjonen😂 «I 2020 blir familien komplett» står det på Instagram. Så da er det vel sistemann da

Anonymkode: 592dd...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenreklame er kjedelig. Who cares hvor mange barn en ukjent og uinteressant person velger å få?

Anonymkode: 643f9...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på navn, jeg digger navn, å hun har jo litt spesielle navn på alle. Synd at hun nesten aldri legger ut noe lenger, har bare 3/4 bilder på insta, jeg synes det er en spennende familie å følge . 

Anonymkode: a0a52...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Egenreklame er kjedelig. Who cares hvor mange barn en ukjent og uinteressant person velger å få?

Anonymkode: 643f9...bfb

Du, tydeligvis. Ellers hadde du ikke trykket på linken 😁

Anonymkode: 592dd...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eg finne ho ikkje på instragram, kva heiter ho der?

Anonymkode: 6f59b...ce5

Hun heter Lykken er mange, mener jeg

Anonymkode: 592dd...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun har nok ikke sånne graviditeter og barseltider som jeg har. To ganger har jeg hatt hyperemesis og bekkenløsning og vært skikkelig dårlig hele svangerskapet. Begge gangene ble fulgt av månedsvis med kolikk, og over ett år med dårlige netter.

 

Så holder med to barn kjenner jeg

Anonymkode: d91a6...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de har nok penger til så mange barn jeg...? Det koster jo masse med bhg plasser, fritidsaktiviteter, klær, utstyr. For ikke å snakke om at man trenger stor plass, stor bil osv. Og disse reiser mye også. 

Anonymkode: b9ffb...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som innbiller seg at de alene er ansvarlige for å befolke verden. 

Tilhører ofte en eller annen sekt. Eller scorer godt under gjennomsnitt på en del plan. 

Anonymkode: 380cf...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at hun har nok ikke sånne graviditeter og barseltider som jeg har. To ganger har jeg hatt hyperemesis og bekkenløsning og vært skikkelig dårlig hele svangerskapet. Begge gangene ble fulgt av månedsvis med kolikk, og over ett år med dårlige netter.

 

Så holder med to barn kjenner jeg

Anonymkode: d91a6...b6a

Hun har født alle barna prematurt. Så ekstremt uansvarlig å kjøre på med ny graviditet.

Anonymkode: 0f808...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er noe man må styre selv. Har man økonomi og tid får det fint med mange barn. Ja, bhg koster penger, men med søsken rabatt blir det ikke så galt. Skole er gratis. Man får 1000ca i mnd per barn i barnetrygd, det dekker fint fritidsaktiviteter. Klær blir arvet og utstyr blir nok ikke kjøpt nytt hver gang. Om 8 skal legge seg eller 2, bruker man tid alikavell. Jeg personlig hat nok med to barn. Jeg er får egoistisk til å få fler. Jeg vil kunne gi dyre gaver til bursdager, og dra på dyre ferier. Jeg vil ha årskort i dyreparken og kunne lempe ungene hos samme barnevakt uten dårlig samvittighet for at dem er mange. Men hva andre vil er opp til dem.

Anonymkode: 63b33...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, tydeligvis. Ellers hadde du ikke trykket på linken 😁

Anonymkode: 592dd...12b

Nei, aner ikke en gang hvem dama er. Men forstår ikke hvorfor andre mener slike bloggere, eller hva de er, folk som selger barna sine på sosiale medier, er så interessante at de gidder opprette egne tråder om det på egne forum? Hva får du ut av å følge slike og i tillegg lage tråder om denne personen?

Anonymkode: 643f9...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns dette er noe man må styre selv. Har man økonomi og tid får det fint med mange barn. Ja, bhg koster penger, men med søsken rabatt blir det ikke så galt. Skole er gratis. Man får 1000ca i mnd per barn i barnetrygd, det dekker fint fritidsaktiviteter. Klær blir arvet og utstyr blir nok ikke kjøpt nytt hver gang. Om 8 skal legge seg eller 2, bruker man tid alikavell. Jeg personlig hat nok med to barn. Jeg er får egoistisk til å få fler. Jeg vil kunne gi dyre gaver til bursdager, og dra på dyre ferier. Jeg vil ha årskort i dyreparken og kunne lempe ungene hos samme barnevakt uten dårlig samvittighet for at dem er mange. Men hva andre vil er opp til dem.

Anonymkode: 63b33...619

Ja, man kan nok spare litt på søskenmoderasjon og arv av klær og utstyr. Men jeg har lagt merke til at denne familien kjøper nytt utstyr, ny vogn etc hver gang, så de sparer ikke stort på det i allefall, så jeg undrer meg litt over hvordan de får det til med vanlige lønninger.

Anonymkode: b9ffb...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det :) Jeg gikk på barneskolen sammen med søskna hennes. De var jo selv 12 eller 13 søsken selv, så det er dette hun er vandt til :) La nå de få leve sitt liv, tenker nok vi alle har mer enn nok med våres eget liv :)

Anonymkode: 5b556...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, aner ikke en gang hvem dama er. Men forstår ikke hvorfor andre mener slike bloggere, eller hva de er, folk som selger barna sine på sosiale medier, er så interessante at de gidder opprette egne tråder om det på egne forum? Hva får du ut av å følge slike og i tillegg lage tråder om denne personen?

Anonymkode: 643f9...bfb

Kjære deg, opprette tråder greier nok den dama helt fint sjøl. 

Anonymkode: 380cf...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, aner ikke en gang hvem dama er. Men forstår ikke hvorfor andre mener slike bloggere, eller hva de er, folk som selger barna sine på sosiale medier, er så interessante at de gidder opprette egne tråder om det på egne forum? Hva får du ut av å følge slike og i tillegg lage tråder om denne personen?

Anonymkode: 643f9...bfb

Hva får du ut av å bruke energi på noe som ikke interesserer deg, på lille julaften?😂 Du velger jo bevisst å klikke på tråden. Så valgte du å svare...så velger du, flere timer senere, å sjekke tråden én gang til. Så svarer du for andre gang... og du svarer helt sikkert en tredje gang også. Uten noen som helst grunn. 

Stupid is as stupid does 

Anonymkode: 592dd...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...