Gå til innhold

Favoritt julesang


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage spilleliste og trenger forslag. Hvilken er din favoritt?

Anonymkode: e16d1...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula gir mæ så mang fine drømma med DDE. Den handler om meg føler jeg 😢

Anonymkode: 9db2b...587

Skrevet

Nordnorsk julesalme

Anonymkode: e320a...fb2

Skrevet

O helga natt . Og får ALLTID tårer i øynene av Deilig er jorden. 

Skrevet

Fairytail of New York. 

Anonymkode: 40bce...b6e

Skrevet

Auld lang syne og holy night

Anonymkode: 39cf7...4ac

Skrevet

Jeg får gåsehud av Carol of the bells. Liker også Stjernesludd (Kurt Nilsen sin versjon) og Himlen i min famn 

Anonymkode: a715b...456

Skrevet

Klarer ikke å velge bare én, for jeg har ei lang, lang liste med favoritter, men her er de som er topp tre i øyeblikket.

O helga natt, men det må være med Jussi Björling.

Christmas lullaby av John Rutter

Home for Christmas med Maria Mena

Skrevet

Little drummerboy ned Bing Crosby og David Bowie. 

Skrevet

Jeg har ingen favoritter, det er jo så mange fine, både eldre klassikere og nyere.

Da jeg var lite barn feiret vi barn i syden noen ganger fra jeg var 3-7 år. Da ble "Feliz Navidad" spilt mye. Det er rart, for jeg hadde aldri særlig julefølelse da vi var der. Likevel gir den sangen meg veldig julefølelse i dag.

Anonymkode: 28cf0...2d8

Skrevet

Stjernesludd 

Anonymkode: 1e92a...792

Skrevet

Nordnorsk julesalme med Trygve Hoff. Den er absolutt best i Hoffs egen versjon. 

Fairytale of New York må være med, i originalversjonen med The Pogues. 

Little drummer boy med Crosby/Bowie.

The støveldance med Travellin' Strawberries.

Hematt tel jul, Vazelina 

When you wish upon a star

Anonymkode: f5508...679

Skrevet

tenn lys

santa lucia de synger i jul i svingen

tenner våre lykter

engler i sne

nå er det hellige time

Anonymkode: 4f040...e16

Skrevet

Når himmelen faller ned med Anne Preus 

Himmel på jord -kurt Nilsen

 

Anonymkode: f3f12...fcd

Skrevet

Deilig er jorden

Anonymkode: eeb9a...831

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Noël Nouvelet

Gaudete Christus est natus

The holly and the ivy

Kling no, klokka

Endret av Pashla
Skrevet

En stjerne skinner i natt

Anonymkode: 6ad85...b1c

Skrevet

Another christmas - Amanda Jenssen

surviving christmas - Sondre Lerche

White christmas - Michael Bublé og Shania Twain

Julkortet - DDE

Have yourself a merry little christmas - Diana Krall 

vandrer på en sky - Marte wulff og Charlotte qvale

snowman -sia

23. Desember -Daniel kvammen

all I want for christmas- mariah carey

...er de jeg hører mest på akkurat nå 🌟

Anonymkode: c0c04...505

Skrevet

O helga natt med Jussi

Fariytale of New York med the Pogues

Stjernesludd med Dum Dum Boys

The loneliest time of year med Ida Jenshus

23 Desember med Daniel Kvammen

Little Drummerboy med Crosby og Bowie

 

 

Skrevet

Romjulsdrøm

Julekveld i skogen 

Adeste fideles

 

Skrevet
På 23.12.2019 den 0.32, Anonym bruker skrev:

Fairytail of New York. 

Anonymkode: 40bce...b6e

Enig i denne. Med The Pogues og Kirsti MacColl. Anbefaler også O helga natt, med Jussi Bjørling🎄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...