Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Skal lage spilleliste og trenger forslag. Hvilken er din favoritt? Anonymkode: e16d1...507
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Jula gir mæ så mang fine drømma med DDE. Den handler om meg føler jeg 😢 Anonymkode: 9db2b...587
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Nordnorsk julesalme Anonymkode: e320a...fb2
CherryC Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 O helga natt . Og får ALLTID tårer i øynene av Deilig er jorden.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Fairytail of New York. Anonymkode: 40bce...b6e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Auld lang syne og holy night Anonymkode: 39cf7...4ac
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 Jeg får gåsehud av Carol of the bells. Liker også Stjernesludd (Kurt Nilsen sin versjon) og Himlen i min famn Anonymkode: a715b...456
Himmel og hav Skrevet 23. desember 2019 #8 Skrevet 23. desember 2019 Klarer ikke å velge bare én, for jeg har ei lang, lang liste med favoritter, men her er de som er topp tre i øyeblikket. O helga natt, men det må være med Jussi Björling. Christmas lullaby av John Rutter Home for Christmas med Maria Mena
Elizabeth Skrevet 23. desember 2019 #9 Skrevet 23. desember 2019 Little drummerboy ned Bing Crosby og David Bowie.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #10 Skrevet 23. desember 2019 Jeg har ingen favoritter, det er jo så mange fine, både eldre klassikere og nyere. Da jeg var lite barn feiret vi barn i syden noen ganger fra jeg var 3-7 år. Da ble "Feliz Navidad" spilt mye. Det er rart, for jeg hadde aldri særlig julefølelse da vi var der. Likevel gir den sangen meg veldig julefølelse i dag. Anonymkode: 28cf0...2d8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #11 Skrevet 23. desember 2019 Stjernesludd Anonymkode: 1e92a...792
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Skrevet 23. desember 2019 Nordnorsk julesalme med Trygve Hoff. Den er absolutt best i Hoffs egen versjon. Fairytale of New York må være med, i originalversjonen med The Pogues. Little drummer boy med Crosby/Bowie. The støveldance med Travellin' Strawberries. Hematt tel jul, Vazelina When you wish upon a star Anonymkode: f5508...679
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Skrevet 23. desember 2019 tenn lys santa lucia de synger i jul i svingen tenner våre lykter engler i sne nå er det hellige time Anonymkode: 4f040...e16
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #14 Skrevet 23. desember 2019 Når himmelen faller ned med Anne Preus Himmel på jord -kurt Nilsen Anonymkode: f3f12...fcd
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2019 #15 Skrevet 23. desember 2019 Deilig er jorden Anonymkode: eeb9a...831
Gjest Antarctica Skrevet 24. desember 2019 #16 Skrevet 24. desember 2019 (endret) Noël Nouvelet Gaudete Christus est natus The holly and the ivy Kling no, klokka Endret 24. desember 2019 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #17 Skrevet 24. desember 2019 En stjerne skinner i natt Anonymkode: 6ad85...b1c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2019 #18 Skrevet 24. desember 2019 Another christmas - Amanda Jenssen surviving christmas - Sondre Lerche White christmas - Michael Bublé og Shania Twain Julkortet - DDE Have yourself a merry little christmas - Diana Krall vandrer på en sky - Marte wulff og Charlotte qvale snowman -sia 23. Desember -Daniel kvammen all I want for christmas- mariah carey ...er de jeg hører mest på akkurat nå 🌟 Anonymkode: c0c04...505
frk Nilsen Skrevet 24. desember 2019 #19 Skrevet 24. desember 2019 O helga natt med Jussi Fariytale of New York med the Pogues Stjernesludd med Dum Dum Boys The loneliest time of year med Ida Jenshus 23 Desember med Daniel Kvammen Little Drummerboy med Crosby og Bowie
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. desember 2019 #20 Skrevet 24. desember 2019 Romjulsdrøm Julekveld i skogen Adeste fideles
Hengebukksvinet Skrevet 24. desember 2019 #21 Skrevet 24. desember 2019 På 23.12.2019 den 0.32, Anonym bruker skrev: Fairytail of New York. Anonymkode: 40bce...b6e Enig i denne. Med The Pogues og Kirsti MacColl. Anbefaler også O helga natt, med Jussi Bjørling🎄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå