Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Jeg blir så fort rastløs - og synes at både jeg, mann og barn burde gjort noe hele tiden. Strever med å kose meg med f.eks en ettermiddag der jeg ikke skal noe spesielt, er "vanskelig" å sette seg i sofaen i 5 tida f.eks. Barna er ganske store, 10 og 14. De vil gjerne spille sammen med vennene sine. Skulle ønske jeg kunne ha litt mere ro - spesielt nå når det er fridager. Hvordan jobbe for å få til det... Anonymkode: 6125b...8ea
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 ... Du kan komme hit og ta resten av julevasken for meg, for å få ut energien din. Skulle gjerne ha satt meg i sofaen 😅 Anonymkode: d63a9...1c2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Sett deg ned med en bok og en god kopp te. Å lese er avslappende, så lenge vi snakker skjønnlitteratur. Anonymkode: 31044...cca
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Skaff deg et håndarbeid eller begynn å trene så hardt at du blir skikkelig sliten. Anonymkode: 6f57d...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå