Gå til innhold

snøfall , misliker det

Anbefalte innlegg

Skrevet

verken jeg eller barna liker det, så vi ser heller på jul i svingen og skomakergata, trist at de kuttet ut skomakergata fordi det er umoderne.

mine elsker den

Anonymkode: 1af21...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken, og det er virkelig umulig å gjøre alle til lags.

Mine jenter elsket Snøfall første gangen den gikk, og liker den minst like godt i år som de skjønner litt mer og får med seg litt mer.

Anonymkode: d8ec0...725

Skrevet

Vi elsker snøfall og misliker Skomakergata. Kanskje de skal fjerne Skomakergata fordi vi ikke liker den?

Anonymkode: 0b06a...0d5

Skrevet

Jeg elsker Snøfall! Så mye hyggeligere og mer stemningsfull enn Jul i Svingen. Det er bra de bytter på, så alle får noe de liker noen år.

Skrevet

Jeg elsker Snøfall og Jul i Svingen. Embla og Julekongen liker jeg ikke, men jeg innser da at andre kanskje har glede av det likevel.

Skrevet

Skomakergata er gørrkjedelig. Skjønner at man blir nostalgisk men hjelpes så kjedelig. Snøfall så jeg sist den gikk, og den var nydelig 

Skrevet

Snøfall er fantastisk❤️ 
ser også jul i svingen, herlig serie

Skrevet

Vi elsker snøfall. Jul i Svingen er skikkelig dårlig, ingen her orker det. Veldig white trash og folk som er dårlig oppdratt. Usmakelige karakterer.

Anonymkode: 6fee7...e9c

Skrevet

Vil påstå barna dine er ganske spesielle hvis de foretrekker Skomakergata over snøfall altså.

Anonymkode: 8a891...3ef

Skrevet

Snøfall er nydelig, den så jeg til og med på uten barna. Skomakergata er og har alltid vært elendig. Likte ikke den da jeg var luten heller.

Skrevet

Jeg elsker snøfall serien å sønnen min liker den også. Jul i skomakergaten liker ingen av oss. 

Anonymkode: 7f908...b55

Skrevet

Elsker snøfall, samlende for familien, enten vi er hjemme, hos venner eller besteforeldre. Alle ser :) 

Anonymkode: 3f3d1...8ac

Skrevet

Ikke la dere lure av Hi. Det er denne faste trøllet som elsker å provosere. Hun har bare 1 barn også🙄

Skomakergata suger og jeg er oppvokst med den. Snøfall fenger mer i dagens samfunn.

Anonymkode: 3f82e...e60

Skrevet

Skomakergata suger!!

Anonymkode: 10dba...32b

Skrevet

Vi elsker snøfall :)

Anonymkode: fc375...c76

Skrevet

Menn som kaller småjenter lillekjæresten min. Er creepy vil ikke at onga ska se Skomakergata 

Anonymkode: a8d44...167

Skrevet

Har alltid mislikt Skomakergata og jul i blåfjell. Selv som barn så jeg ikke på barnetv i desember om det var en av de som ble sendt

Anonymkode: 64dbd...f82

Skrevet

Vi elsker snøfall, selv om akkurat i år sitter jeg og mannen stortsett alene å ser på det, da vi har tenåringsbarn og baby. Har forstått at 14 åringen stortsett ser det på nett, så er visst ikke for stor hun heller. 

Anonymkode: 6337e...540

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

verken jeg eller barna liker det, så vi ser heller på jul i svingen og skomakergata, trist at de kuttet ut skomakergata fordi det er umoderne.

mine elsker den

Skomakergata ligger da på NRKs nett-tv. Da kan dere se akkurat når dere vil.

Anonymkode: e595a...d96

Skrevet

Er det sånn at man må hate noe for å like noe annet? Jo, jeg må innrømme at Jul i Skomakergata har gått ut på dato for min del. Det er rett og slett for tregt og gammeldags. Men jeg eeeelsker kjenningsmelodien, så den må jeg høre hver advent. Det er noe med de gamle minnene. Jeg er glad i både røde og blå nisser, har dem på dvd, så det hender at vi setter oss ned og ser noen episoder i romjula. Men alt til sin tid. Nå tror jeg faktisk at yngre barn fremdeles kan synes at Blåfjell / Månetoppen er kjekt. Jul i Svingen har jeg ikke noe særlig forhold til, men det var vel den som gikk i fjor, og jeg fulgte med. Ingen førjulstid uten adventstv her i heimen, selv om vi ikke har småbarn i hus lenger. Julekongen syntes jeg var temmelig dårlig første gang jeg så den - men jammen har den grodd på meg også. 

Jeg liker Snøfall også, synes den er helt nydelig. Og jeg gleder meg til den nye serien som kommer neste år! 

Det er ikke sånn at Skomaker Andersen eller Blånissene blir fornærma om vi skulle slumpe til å like noen andre serier også. Så vi må ikke hate den ene for å like den andre. 

Min favoritt er kanskje Jul på Månetoppen, kanskje pga minner som følger med, kanskje fordi jeg synes det er fint laget og har gode prestasjoner og en fin historie. Sikkert en blanding. Men jeg skal ikke se bort i fra at Snøfall fort kan bli en favoritt den også. 

Anonymkode: d285a...3b7

Skrevet

Hater da ikke snøfall,men den fenger ingen her i huset, men Jul i svingen og Skomakergata gjør, barnet liker også Julekongen,men det gjør ikke jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...