Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Dere som har venninner dere gir julegave til, hva gir dere? Har to som jeg har lyst å gi til men står litt fast på hva jeg skal finne på? Anonymkode: 7e3cb...08b
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Vin, sjokolade, skjerf, armbånd, ørepynt etc.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Bok, frø, skjerf, hjemmelaget kalender, glass med småkaker, vin. Anonymkode: 5a28e...a7f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Som regel noe vi har strikket. I år ble det bok og julekaker fra meg da det jeg strikket ble strikket feil🙈 Anonymkode: da457...f7a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Bøker En fin kjele Hjemmestrikkede votter Et kurs som jeg også var med på Skihansker Tøfler Sengetøy til den nye hytta Anonymkode: f627d...7df
Graciegirl Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 I år kjører jeg Body Shop til venninner. Mange gavepakninger i ulike varianter og med ulike dufter. Jeg syns flere av duftene er såpass nøytrale at de er safe å gi bort. Kan anbefale boka Eleanor Oliphant is completely fine (husker ikke forfatteren) og serien om Winther (Janne Stigen Drangsholth) som venninnegaver.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 gir bare til 1 i år, bruker og gi til 2 venninner og 2 vennepar ellers,men i år hadde jeg ikke råd hun som fikk i år får parfyme og sånn hjerte det står om vennskap eller har jeg gitt En bok vin sjokolade gaveeske med shampoo og dusjsåpe eller kremer gavekort Vennepar brett spill filmer gavekort på kino, middag eller opplevelse Anonymkode: 7f429...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå