Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Seksåringen har øreverk/betennelse. God effekt av smertestillende og minimalt med feber så har ikke vurdert lege foreløpig. Men.... i morges sa hun at hun hadde vann i øret og at det klødde. I ytre øregang lå det ganske store biter med ørevoks som jeg kunne plukke ut. Så nå lurer jeg på om trommehinnen kan være sprukket, siden det var så fuktig der og ørevoksen ble skjøvet ut. Burde man oppsøke lege når man mistenker sprukket hinne? Formen er bra, spiser og leker så jeg er ikke bekymrer for helsa generelt. Anonymkode: baa5b...a81
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Ring på legevakt å spørr. Jeg fikk hull på trommehinnen og måtte til kontroll etterpå for å se om den var grodd. Det var den ikke. Det er mange år siden og den er fortsatt ikke grodd igjen. Dem gjør ikke noe så lenge det ikke plager meg Anonymkode: 1c627...3e8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Nei, antakelig er det verste over. Anonymkode: eaec9...e1e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Det er veldig smertefullt når det sprekker. Ofte full hyling. Anonymkode: dd1d4...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå