Gå til innhold

Spm til dere med migrene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde noe jeg tror var et anfall for 3 år siden. 
 

«Stjerner» som blinket over hele venstre synsfelt. Etterfulgt av 2 dager med hodepine ved tinningene. Hjalp noe med Paracet etterhvert, søvn og at jeg ble flinkere til å bruke briller.

 

Nå i går startet det igjen. Disse «stjernene» som blinker over hele høyresiden, og jeg sitter nå litt kvalm med hodepine ved tinningene. Har forresten hatt lett hodepine ved tinningen nå i rundt 3 dager. Er dette noe liknende det dere opplever? 
 

(Skal ringe lege til uka)

Anonymkode: 1782f...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det kan være migrene med aura. Jeg har ikke aura, så kjenner meg ikke igjen i det, men kvalmen kjenner jeg godt igjen.

Anonymkode: f38d3...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...