Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #1 Skrevet 22. desember 2019 Jeg hadde noe jeg tror var et anfall for 3 år siden. «Stjerner» som blinket over hele venstre synsfelt. Etterfulgt av 2 dager med hodepine ved tinningene. Hjalp noe med Paracet etterhvert, søvn og at jeg ble flinkere til å bruke briller. Nå i går startet det igjen. Disse «stjernene» som blinker over hele høyresiden, og jeg sitter nå litt kvalm med hodepine ved tinningene. Har forresten hatt lett hodepine ved tinningen nå i rundt 3 dager. Er dette noe liknende det dere opplever? (Skal ringe lege til uka) Anonymkode: 1782f...102
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2019 #2 Skrevet 22. desember 2019 Høres ut som om det kan være migrene med aura. Jeg har ikke aura, så kjenner meg ikke igjen i det, men kvalmen kjenner jeg godt igjen. Anonymkode: f38d3...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå