Superdolly Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Mannen min har kjøpt seg et retro stereoanlegg og har i den forbindelse funnet fram den gamle samlingen med LP-plater. Jepp, på vinyl. De har ligget i en eske i et skap i kårstua, men nå står esken på en stol i stua mi. Og jeg ønsker å rydde dem vekk til jul. Kan de oppbevares stående i en hylle, sånn som bøker? Hvis de tåler det, så har jeg plass til dem og kan få det ryddig. Hilsen hun med gullfiskhukommelse som ikke har hatt LP-plater på denne siden av årtusenskiftet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Å ja, LP-plater kan absolutt stå. Anonymkode: ccd6c...95f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 59 minutter siden, Superdolly skrev: Mannen min har kjøpt seg et retro stereoanlegg og har i den forbindelse funnet fram den gamle samlingen med LP-plater. Jepp, på vinyl. De har ligget i en eske i et skap i kårstua, men nå står esken på en stol i stua mi. Og jeg ønsker å rydde dem vekk til jul. Kan de oppbevares stående i en hylle, sånn som bøker? Hvis de tåler det, så har jeg plass til dem og kan få det ryddig. Hilsen hun med gullfiskhukommelse som ikke har hatt LP-plater på denne siden av årtusenskiftet. De skal stå, ikke ligge. Anonymkode: 9e947...eb6
sug lut Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Superdolly skrev: Mannen min har kjøpt seg et retro stereoanlegg og har i den forbindelse funnet fram den gamle samlingen med LP-plater. Jepp, på vinyl. De har ligget i en eske i et skap i kårstua, men nå står esken på en stol i stua mi. Og jeg ønsker å rydde dem vekk til jul. Kan de oppbevares stående i en hylle, sånn som bøker? Hvis de tåler det, så har jeg plass til dem og kan få det ryddig. Hilsen hun med gullfiskhukommelse som ikke har hatt LP-plater på denne siden av årtusenskiftet. Det går supert stående i hylle. Hilsen hun som har hatt vinyl hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Morsomt, jeg kom over mine i går i et anfall av å rydde i noen gamle esker som ikke har vært åpnet på mange år. Mangler en platespiller. Mulig jeg må gjøre alvor over nyttår å finne en mann med platespiller, så slår jeg to fluer i en smekk Og ja, mine har i alle år stått rett opp og ned i esker og ser like fine ut fremdeles. Min barndomsvenninnes far var alltid nøye på at vi aldri la dem ned, for da ble de visst skjeve. Jeg har aldri tørt teste ut teorien, har bare stolt på ham i alle år Anonymkode: 2462e...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå