Gå til innhold

Love actually

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva handler den om? Har sett den flere ganger, men får liksom ikke med meg handlingen 🙈 er så mange personer å forholde seg til, har desse personene noen fellesnevneren eller er det på en måte forskjellige historier?

Anonymkode: 60971...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva handler den om? Har sett den flere ganger, men får liksom ikke med meg handlingen 🙈 er så mange personer å forholde seg til, har desse personene noen fellesnevneren eller er det på en måte forskjellige historier?

Vel, det handler om kjærlighet, faktisk. Derfor tittelen. Om hvilke forskjellige typer kjærlighet som finnes og at det ikke alltid går som det om håper. 

Skrevet

Den har sitt utspring i alle møtene som foregår på en flyplass i juletider. En av manusforfatterne hadde vært på en flyplass en gang rund juletider,og lagt merke til alle møtene som foregikk. Venner og familie ventet på sine kjære, det var gjensynsglede og mye kjærlighet på en flyplass i den tiden på året. Derfor avsluttes filmen på en flyplass som skildrer akkurat slike møter, inspirert av hans observasjoner en gang i tiden.  Historiene i filmen bygger bare opp til denne siste scenen på flyplassen, der alle historiene avsluttes med møte og gjensynsglede😊

Anonymkode: 619d0...fae

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss.

Skrevet

Hvordan er det mulig å se en film flere ganger, og ikke skjønne handlingen? 

Du følger historien til flere forskjellige mennesker/familier, flettet inn i én fellesnevner. 

Anonymkode: a5c55...8d4

Skrevet

Har ikke sett den jeg. 

Anonymkode: 20e73...132

Skrevet
9 minutter siden, sug lut skrev:

Jøss.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. 

Anonymkode: aefd1...080

Skrevet

Kjærlighet ❤️

Anonymkode: 947e1...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...