GĂ„ til innhold

Mengde raud saus til riskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mange dl raud saus reknar de pr. pers til riskrem? 🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SĂžnnen - 1 teskje. Datteren - 0,5 liter. SĂ„ det varierer endel😄 Heller for mye enn for lite😉

Anonymkode: a1531...f89

Skrevet

Mange :D

He-he... kunne ikke dy meg. Men jeg kan dessverre ikke svare pÄ spÞrsmÄlet ditt, for jeg vet ikke. Har bare alltid likt sausen mye bedre enn riskremen - ikke rart siden jeg har oppdaget at jeg ikke tÄler melk ;)

Jo mer hjemmelaget sausen er, jo stĂžrre mengde tror jeg du vil trenge ;)

Beklager lite konstruktivt svar, jeg sitter og lader opp til Ä gjÞre ting jeg kunne skrevet i trÄden til Himmel og Hav om ting man utsetter...

Anonymkode: 54f47...2d3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SĂžnnen - 1 teskje. Datteren - 0,5 liter. SĂ„ det varierer endel😄 Heller for mye enn for lite😉

Anonymkode: a1531...f89

FĂ„r rekna ut frĂ„ ein plass i midten der 😄 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange :D

He-he... kunne ikke dy meg. Men jeg kan dessverre ikke svare pÄ spÞrsmÄlet ditt, for jeg vet ikke. Har bare alltid likt sausen mye bedre enn riskremen - ikke rart siden jeg har oppdaget at jeg ikke tÄler melk ;)

Jo mer hjemmelaget sausen er, jo stĂžrre mengde tror jeg du vil trenge ;)

Beklager lite konstruktivt svar, jeg sitter og lader opp til Ä gjÞre ting jeg kunne skrevet i trÄden til Himmel og Hav om ting man utsetter...

Eg og likar best sausen! đŸ€€ Heimelaga er definitivt best!!

Har sett trĂ„den til Himmel og Hav, men mĂ„tte gi meg med lesinga! Blei pĂ„minna om sĂ„ mange ting eg har glĂžymt Ă„ tenkja pĂ„! 😅

Skrevet
8 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Har sett trĂ„den til Himmel og Hav, men mĂ„tte gi meg med lesinga! Blei pĂ„minna om sĂ„ mange ting eg har glĂžymt Ă„ tenkja pĂ„! 😅

Ha-ha... ja, jeg kom ogsĂ„ pĂ„ mange ting. Men, jeg har brukt den som motivasjon - mye morsommere nĂ„r man kan skryte til noen (selv anonymt) av Ă„ ha gjort bagateller, eller ting som burde vĂŠrt gjort for leeeenge siden, men som man liksom ikke kan si til andre uten Ă„ virke merkelig 😅 Av en eller annen grunn fĂ„r jeg sĂ„ lyst Ă„ hamre hver kveld etter at det egentlig er for sent... og sĂ„ glemmer jeg det beleilig hele neste dag.

Men nÄ ble jeg nesten litt inspirert. Jeg kan om ikke annet finne frem det som i morgen skal henges opp og fikses, sÄ kan jeg hamre i morgen ;)

Lykke til med sausen - lag nok og litt til, for du er aldri sikker pĂ„ at du ikke fĂ„r en liten tjuvnisse i kjĂžleskapet innimellom ditt nĂ„r du lager god saus. Min tante var alltid en kjĂžleskapstjuvnisse etter rĂždsaus i julen 😅

Åh... nĂ„ banker huseier, da kan jeg ogsĂ„ hamre! Jeg iler!!! :D

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha... ja, jeg kom ogsĂ„ pĂ„ mange ting. Men, jeg har brukt den som motivasjon - mye morsommere nĂ„r man kan skryte til noen (selv anonymt) av Ă„ ha gjort bagateller, eller ting som burde vĂŠrt gjort for leeeenge siden, men som man liksom ikke kan si til andre uten Ă„ virke merkelig 😅 Av en eller annen grunn fĂ„r jeg sĂ„ lyst Ă„ hamre hver kveld etter at det egentlig er for sent... og sĂ„ glemmer jeg det beleilig hele neste dag.

Men nÄ ble jeg nesten litt inspirert. Jeg kan om ikke annet finne frem det som i morgen skal henges opp og fikses, sÄ kan jeg hamre i morgen ;)

Lykke til med sausen - lag nok og litt til, for du er aldri sikker pĂ„ at du ikke fĂ„r en liten tjuvnisse i kjĂžleskapet innimellom ditt nĂ„r du lager god saus. Min tante var alltid en kjĂžleskapstjuvnisse etter rĂždsaus i julen 😅

Åh... nĂ„ banker huseier, da kan jeg ogsĂ„ hamre! Jeg iler!!! :D

Eg fĂ„r laga mykje! SĂ„ skal eg skryta av meg sjĂžlv medan eg gjer det! 😅

Kos deg med hamringa! 😄

Skrevet
3 timer siden, Valkyriemamma skrev:

Himmel og hav har dessverre ramla ut av den trÄden hun ogsÄ. Det begynte sÄ bra...

Skrevet

Er jo sausen som er best.

Anonymkode: f46b6...8e4

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...