Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Har opplevd omsorgssvikt og slitt mye tidligere. Nå har jeg fått det bra og er gravid med mannen jeg elsker. Men plutselig så slår det meg. Jeg har slitte tenner etter omsorgssvikt. Skal fikse det etter graviditeten. Men så... Jeg har tidligere fått strekkmerker og fått det nå i forbindelse med graviditeten også. Jeg har ikke de fasteste og fineste puppene. Fått mange rare merker på kroppen etter tørr hud nå. Jeg klør over hele kroppen. Ellers er jeg og det dem kan se med barnet friskt. Men dette var veldig tungt i kveld, føles så mye ut og mislykket ut. Det var kveldens utblåsninger.. Ikke ute etter noe egentlig, men måtte bare få klage ett sted. Anonymkode: 6bb2a...995
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Ta deg sammen! Dette er bagateller! Så heldig du et som har en god mann og venter baby 😊 Anonymkode: e58aa...aa6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Dette du nevner, bortsett fra tennene, er filleting du ikke trenger å kaste bort en eneste tanke på. Tennene bør fikses, ellers kan du få plager senere, men det sier du jo at du vil ta tak i. Resten er uviktige bagateller. Anonymkode: 57cfb...99b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Få ordnet tennene dine og slutt å mas om resten av tullet. Noen får ikke feire jul, noen er hardt skadet i trafikkulykker i kveld, og noen blir ikke gravid. Anonymkode: 7dada...860
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 Takk for svar. Jeg vet. Iblant trenger en bare få høre det. Tennene skal fikses, men det kan ikke fikses på før etter jeg har født. Anonymkode: 6bb2a...995
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Gir deg en stor klem jeg ❤️ Anonymkode: 157e2...b43
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Få ordnet tennene dine og slutt å mas om resten av tullet. Noen får ikke feire jul, noen er hardt skadet i trafikkulykker i kveld, og noen blir ikke gravid. Anonymkode: 7dada...860 Men selvom andre har det verre, er det lov til å være nedfor. Jeg har vært i en alvorlig ulykke. Livet mitt er rimelig tøft. Men andre må få klage litt. HI Du er bra! Fortell deg selv hva du er god til. Fremsnakk deg selv 😊 Anonymkode: 08a26...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå