Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Jeg har egentlig gjort noe som viste seg som dumt i ettertid. Egentlig er kun konsekvensen tap av penger, men for meg er dette veldig trist og leit, og jeg havner i en vanskelig situasjon. Huff fortvilt og lei meg. Noen som kan gi meg noen oppmuntrende ord? kvalm og fortvilet.... Anonymkode: 0364d...d85
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Skjønner. Har vært der en gang jeg også. Det er skikkelig tungt når det står på, men om du bevarer roen og tar et steg av gangen så løser det seg på sikt. Og da kjennes det bra. For da kan du være stolt av deg selv! Pust dypt og hold blikket på målet. Fortell deg selv at ja, dette er vanskelig, men jeg takler det! Ikke vær flau. Det er ikke så uvanlig som man tror. Folk snakker bare ikke om det. Stor klem! Anonymkode: 69a35...eb4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Awwwww tusen tusen takk Det hjelp faktisk masse å lese dette, og jeg har lest det flere ganger i kveld. Hver gang tungsinnet setter inn. Og du har jo helt rett. Nå må jeg bare sørge for å ikke la dette ødelegge helga og jula for meg .... Spes det med å ikke være flau hjalp meg veldig. Stor klem til deg også!! Skal SKAL jeg komme meg igjennom ... Anonymkode: 0364d...d85
bønni Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Nei ikke vær flau! Ikke la det ødelegge. Kan du avgrense saken for deg selv, sånn at det ikke smitter over på alt annet? Jeg har også en lei situasjon på et området i livet nå - noe jeg ikke får til, håndterer dårlig og skuffer meg selv med. Det har pågått en stund og påvirket humør og selvfølelse en hel del, men har i det siste blitt flink til å lage en egen "drittpakke" av det. Javel så er det teit og leit og skammelig, men det er bare en liten flik av livet og alt jeg gjør. Tross alt. Jeg jobber med saken i små biter, og retter ryggen og er god på mye annet i hverdagen ;-) Ta en rolig analyse av situasjonen, og analyser også hvorfor du kjenner på skam - er det nødvendig? Sorter følelser. Ergrelse over tap, skam over mangel på kontroll, dømmekraft, lettelse over at det ikke gikk verre…. hva vet jeg. Og som eb4 sier så er det nok mange som deler sjebne, man snakker flagger gjerne ikke sine nederlag... Klem til deg, la det bli en fin helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå