Anonym bruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 I år bestilte vi 70 julekort og likevel har jeg for få. Mangler likevel nesten 10 stk. Må ut å kjøpe noen UNICEF-kort for å dekke behovet. Og ja, jeg elsker julekort:) Anonymkode: 6fe37...72a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Jeg tenkte når jeg sendte julekortene i år, at det faktisk var litt teit. Det er personer der hvor man kun har kontakt via julekort. Greit med de som man har hverdagslig kontakt med, og familie, men de andre.. Tror det blir vesentlig færre neste år. Ikke særlig miljøvennlig er det heller! Får sende en melding med en nisse på sosiale medier og heller ønske god jul der! Anonymkode: 9053b...008
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte når jeg sendte julekortene i år, at det faktisk var litt teit. Det er personer der hvor man kun har kontakt via julekort. Greit med de som man har hverdagslig kontakt med, og familie, men de andre.. Tror det blir vesentlig færre neste år. Ikke særlig miljøvennlig er det heller! Får sende en melding med en nisse på sosiale medier og heller ønske god jul der! Anonymkode: 9053b...008 Jeg tenker motsatt av deg. Jeg sender julekort til gamle venner fra studietiden som jeg gjerne skulle møtte oftere, men der tiden ikke strekker til (og fordi vi bor på helt ulik kant av landet). Jeg skriver også en kort oppsummering av året. Julehilsen på SoMe er ikke for meg. Anonymkode: 6fe37...72a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker motsatt av deg. Jeg sender julekort til gamle venner fra studietiden som jeg gjerne skulle møtte oftere, men der tiden ikke strekker til (og fordi vi bor på helt ulik kant av landet). Jeg skriver også en kort oppsummering av året. Julehilsen på SoMe er ikke for meg. Anonymkode: 6fe37...72a Helt enig. Det er jo slik at med mange er julekort eneste kontakt i året, det er jo enda bedre grunn til å fortsette med det. Anonymkode: 5891b...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå