Gå til innhold

For få julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år bestilte vi 70 julekort og likevel har jeg for få. Mangler likevel nesten 10 stk. Må ut å kjøpe noen UNICEF-kort for å dekke behovet. Og ja, jeg elsker julekort:)

Anonymkode: 6fe37...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte når jeg sendte julekortene i år, at det faktisk var litt teit. Det er personer der hvor man kun har kontakt via julekort. Greit med de som man har hverdagslig kontakt med, og familie, men de andre.. Tror det blir vesentlig færre neste år. Ikke særlig miljøvennlig er det heller! Får sende en melding med en nisse på sosiale medier og heller ønske god jul der! 

Anonymkode: 9053b...008

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte når jeg sendte julekortene i år, at det faktisk var litt teit. Det er personer der hvor man kun har kontakt via julekort. Greit med de som man har hverdagslig kontakt med, og familie, men de andre.. Tror det blir vesentlig færre neste år. Ikke særlig miljøvennlig er det heller! Får sende en melding med en nisse på sosiale medier og heller ønske god jul der! 

Anonymkode: 9053b...008

Jeg tenker motsatt av deg. Jeg sender julekort til gamle venner fra studietiden som jeg gjerne skulle møtte oftere, men der tiden ikke strekker til (og fordi vi bor på helt ulik kant av landet). Jeg skriver også en kort oppsummering av året. 

Julehilsen på SoMe er ikke for meg. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker motsatt av deg. Jeg sender julekort til gamle venner fra studietiden som jeg gjerne skulle møtte oftere, men der tiden ikke strekker til (og fordi vi bor på helt ulik kant av landet). Jeg skriver også en kort oppsummering av året. 

Julehilsen på SoMe er ikke for meg. 

Helt enig. Det er jo slik at med mange er julekort eneste kontakt i året, det er jo enda bedre grunn til å fortsette med det.

Anonymkode: 5891b...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...