Anonym bruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Jeg legger gjerne ut litt bilde av meg i sommerklær, der kanskje puppene mine syntes litt. Er slank og relativt veltrent. En dag jeg la ut et trenings bilde/m tights og kort overdel av meg på 'my story', så da at min stesønn hadde sett dette, (noe som bryr meg midt oppi). Min venninne er nokså betatt av han og ble sur fordi jeg la det ut, hun mente på at jeg gjorde meg selv seksuell for han. Bør jeg stoppe som hu sier? Det er jo ikke noe i hans villeste fantasi han kunne tenkt seg. Blir litt ordløs og matt kjenner jeg. Bonusmamma på 34 Anonymkode: 05260...dcd
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg legger gjerne ut litt bilde av meg i sommerklær, der kanskje puppene mine syntes litt. Er slank og relativt veltrent. En dag jeg la ut et trenings bilde/m tights og kort overdel av meg på 'my story', så da at min stesønn hadde sett dette, (noe som bryr meg midt oppi). Min venninne er nokså betatt av han og ble sur fordi jeg la det ut, hun mente på at jeg gjorde meg selv seksuell for han. Bør jeg stoppe som hu sier? Det er jo ikke noe i hans villeste fantasi han kunne tenkt seg. Blir litt ordløs og matt kjenner jeg. Bonusmamma på 34 Anonymkode: 05260...dcd Han er sa 23 Anonymkode: 05260...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå