Gå til innhold

Ønske om smartklokke til jul! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ønsker seg ny smartklokke til jul og jeg aner ikke hvilken jeg skal kjøpe! Han bruker den hovedsaklig som vanlig klokke + å lese sms/mail. Har nå en garmin, men sier selv at treningsfunksjonene ikke er så nøye siden disse blir minimalt brukt. Han har Android-mobil. Vurderer Samsung Galaxy Watch, men leser mye forskjellig av erfaringer. Synes det er et dyrt bomkjøp.. Noen her som har erfaring med den? Alt av tilbakemeldinger tas imot med takk! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke er veldig opptatt av at det skal være med esim, er Samsung Gear 3 er veldig ok smartwatch. 

Samsung Galaxy er også veldig grei - så kommer mest an på hva ham liker. Uansett kan du sikkert få med byttelapp :)

Anonymkode: f89c7...d9a

Skrevet (endret)
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om han ikke er veldig opptatt av at det skal være med esim, er Samsung Gear 3 er veldig ok smartwatch. 

Samsung Galaxy er også veldig grei - så kommer mest an på hva ham liker. Uansett kan du sikkert få med byttelapp :)

Esim er slik at han kan legge igjen mobilen hjemme og bruke klokka til sms/ringe osv? Vet du om alle typer mobil og mobilselskaper støtter dette? Jeg er som du skjønner, helt grønn på dette 😅

Endret av Aléria
Skrevet
2 timer siden, Aléria skrev:

Esim er slik at han kan legge igjen mobilen hjemme og bruke klokka til sms/ringe osv? Vet du om alle typer mobil og mobilselskaper støtter dette? Jeg er som du skjønner, helt grønn på dette 😅

Det er foreløpig kun telenor og Telia som støtter esim.

esim er sånn at watchen blir en tvilling til telefonen, ja. Så kan legge telefonen hjemme og få anrop/sms rett på watchen. 

Uten esim trenger watchen å ha telefonen i nærheten og enten være på samme wifi eller linket med bluetooth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...