mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Har dere noen hyggelige planer med mann eller kjæreste ? Her gleder vi oss til 2 netter på spa hotell. ⭐️
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 At du gidder starte en slik tråd.... Anonymkode: a9a5c...476
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: At du gidder starte en slik tråd.... Anonymkode: a9a5c...476 Poenget er å dele hyggelige forslag til aktiviteter når man er uten barna i julen . Det aller hyggeligste med jul er når barna er hjemme og det tok lang tid å venne seg til høytider uten dem. Det tok også lang tid før jeg klarte å kose meg i høytider uten dem. Nå hadde det vært hyggelig å høre fra andre som har opplevd det samme og har kommet dit at de hygger seg uten barn også. Jeg er også alltid mottagelig for tips til hyggelige aktiviteter / opplevelser
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Pleier gå i pysj, fyre, spise godis, se på TV og sove heeele dagen. Anonymkode: 654bf...506
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er alene på julaften, så går i pysj, spiser sushi og koser meg med julefilmer. Anonymkode: eff09...b74
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Og hva skulle bli bedre av dette tenker du? Ts får ikke endret dette, og det er sannsynligvis hyggelig for dem å feire jul med faren også, så det går an å glede seg på deres vegne og prøve å ha det fint selv også. Tipper barna har det bedre med en glad mor enn en deprimert en, som nærmest går til grunne når de ikke er der. Anonymkode: 24c68...5b2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Barnefri er for øvrig et helt vanlig uttrykk for når barna er hos den andre forelderen. Det betyr ikke at man ikke heller ville hatt dem hos seg hvis man kunne. Anonymkode: 24c68...5b2
Jordbærblomst Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Jeg har tidvis fri fra rollen som mor. FRI! Som i total frihet, med full egoisme og selvpleie. Ikke vondt i samvittigheten en plass, du.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Barnefri er for øvrig et helt vanlig uttrykk for når barna er hos den andre forelderen. Det betyr ikke at man ikke heller ville hatt dem hos seg hvis man kunne. Anonymkode: 24c68...5b2 Helt riktig! Det hyggeligste er å feire jul med barna men det er like viktig at barna får feire jul med sin far som med meg. Ungene gleder seg til julefeiring og de har det heldigvis helt tipp topp hos pappaen sin. Det tok meg som sagt lang tid å klare å kose meg uten dem i julen men nå går det veldig fint.❤️
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 Skal skrive en master i jula. Dra ned rullegardinen og forsvinne. Må ligge langt unna NRK og Netflix. Det blir det verste. Mine foreldre har nødet meg til å komme noen timer 24. Skal prøve å avse det🤓 I fjor hadde jeg barna og vi var 12 samlet. Alt til sin tid. Anonymkode: 9844b...444
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Beina høyt, ei flaske vin og fjorland😂 jeg trenger å slappe av Anonymkode: e9bac...087
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Jeg har "barnefri" i julen. Gikk fra en mann med psykopatiske trekk for noen år siden. Ja tiden etterpå har vært et helvete, men tiden før mye verre. Så hadde ingen valg. Veldig trist uten barna, men sitter da ikke å griner foran brødboksen. Alt går vel ikke til helvete. Man gjør da det beste ut av det. Jobber om man kan, møter venner, prøver å kose seg osv. Man legger seg vel ikke ned å griner for ting kanskje ikke ble som man hadde tenkt. Anonymkode: 3677d...dc5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har "barnefri" i julen. Gikk fra en mann med psykopatiske trekk for noen år siden. Ja tiden etterpå har vært et helvete, men tiden før mye verre. Så hadde ingen valg. Veldig trist uten barna, men sitter da ikke å griner foran brødboksen. Alt går vel ikke til helvete. Man gjør da det beste ut av det. Jobber om man kan, møter venner, prøver å kose seg osv. Man legger seg vel ikke ned å griner for ting kanskje ikke ble som man hadde tenkt. Anonymkode: 3677d...dc5 Normalt oppegående mennesker hadde ikke satt seg til å grine foran brødboksen og tenkt at alt gikk til helvete, men acccb...7a0 er nok ikke helt normal hvis dette ville vært hennes måte å takle tid borte fra sine barn. Anonymkode: 0958d...ec1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har "barnefri" i julen. Gikk fra en mann med psykopatiske trekk for noen år siden. Ja tiden etterpå har vært et helvete, men tiden før mye verre. Så hadde ingen valg. Veldig trist uten barna, men sitter da ikke å griner foran brødboksen. Alt går vel ikke til helvete. Man gjør da det beste ut av det. Jobber om man kan, møter venner, prøver å kose seg osv. Man legger seg vel ikke ned å griner for ting kanskje ikke ble som man hadde tenkt. Anonymkode: 3677d...dc5 Godt å høre at du tross alt har det bedre uten han❤️
StjertIøvetann Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: At du gidder starte en slik tråd.... Anonymkode: a9a5c...476 At du gidder å svare på en slik tråd....
Daquiry Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 Jeg har ikke mann, så jeg skal tilbringe julen på fjellet med min mor og søsken. Surre rundt i pysj og drikke bobler hele dagen 😍
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Du er nok mye mer glad i barna dine enn alle andre. Du er nok en bedre mor enn alle dem som klarer å leve uten å være limt til barna. Eller så er du en fordomsfull grinebiter som plager alle rundt deg. Jeg vet hva jeg tror. Anonymkode: 39823...7c5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 Før jeg traff mannen min valgte jeg alltid å jobbe senvakt (sykepleier) når barnet var hos far, syns det var helt greit. Da slapp jeg å sitte å tenke på at jeg var uten henne, og noen andre fikk fri til å være hjemme med sin familie. Nå velger vi å dasse rundt i pysjen helt til vi må stelle oss, spiser snop, ser på tv og bare later oss. Vi feirer med foreldre og evt søsken. Men når jeg tenker meg om, så gjør vi akkurat det samme når hun er hjemme😅 Vi kunne reist bort noen dager, men vi ønsker å være hjemme og kunne feire og være sammen med resten av familien. Neste nyttårsaften alene har vi derimot snakket om å reise bort. Anonymkode: b2e16...997
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter #20 Skrevet 18. desember 2019 Det er godt å se at så mange hygger seg i julen selv uten barna!😊
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #21 Skrevet 18. desember 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Dette er det teiteste jeg har lest på lenge! Anonymkode: c3dd9...37f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #22 Skrevet 18. desember 2019 Jeg skal tilbringe min første jul sammen med min nye kjæreste, men barna er hos faren. Det skal sies at vi kun har vært sammen siden august. Så da blir det sex, middag og pakker, stille å rolig. Kan ikke huske sist jeg hadde sex på julaften... Anonymkode: dc2df...0d2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter #23 Skrevet 18. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal tilbringe min første jul sammen med min nye kjæreste, men barna er hos faren. Det skal sies at vi kun har vært sammen siden august. Så da blir det sex, middag og pakker, stille å rolig. Kan ikke huske sist jeg hadde sex på julaften... Anonymkode: dc2df...0d2 Høres ut som en perfekt julaften ❤️
Ariel83 Skrevet 18. desember 2019 #24 Skrevet 18. desember 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Herregud 🙈 du bare måtte?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #25 Skrevet 18. desember 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: BarneFRI... man får FRI fra barna sine? Så hyggelig da. Da hadde jula mi vært ødelagt, gitt. Hadde sittet i pysjbukse og sultet foran brødboksen, antakeligvis, og tenkt på hvor dum jeg var som ikke holdt sammen med mannen min. Med mindre han var en idiot, da hadde jeg i tillegg grini fordi alt gikk til helvete. Uff. Så leit. Anonymkode: acccb...7a0 Du vet at å være fri for noe betyr at man ikke har det? Ikke at man er befridd fra det... Anonymkode: 67a09...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå