Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Har mine tvil. For mye republikanere i siste ledd. Anonymkode: d15b5...b6d
CherryC Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Nei det tror jeg ikke. Må ha flertall og det tviler jeg på skjer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Ingen amerikansk president stilt for riksrett har måtte gjort det tidligere, så tviler. Tror han blir gjenvalgt også, dessverre. Anonymkode: 8fb64...8f1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen amerikansk president stilt for riksrett har måtte gjort det tidligere, så tviler. Tror han blir gjenvalgt også, dessverre. Anonymkode: 8fb64...8f1 Skrekk! Da boikotter jeg USA og amerikanere må være det tetteste folkeslag på jord. Anonymkode: d15b5...b6d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Nei det tror jeg ikke, og hvis vi ser nyheter fra andre enn tv2 og NRK så ser vi at vi ikke får opplyst så mye her. Anonymkode: a94e6...dd5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skrekk! Da boikotter jeg USA og amerikanere må være det tetteste folkeslag på jord. Anonymkode: d15b5...b6d Det er jo ikke folket selv som velger seg president!? Anonymkode: 48acb...d96
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Haha fordi de venstreekstreme demokratene ønsker det? Nei. Det er fortsatt en del folk med hjernen i behold i USA, heldigvis. Anonymkode: 24009...047
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke folket selv som velger seg president!? Anonymkode: 48acb...d96 Folket har nå litt makt ennå, i et såkalt demokrati. Selv i innviklede USA. Anonymkode: d15b5...b6d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke folket selv som velger seg president!? Anonymkode: 48acb...d96 Hvis folket ikke bestemmer, så er det vel ikke et demokrati? Hvorfor har de valgkampanjer om de ikke skal velges? Det er rett at mandater fra forskjellige stater har bestemmelsesrett, men folket stemmer også. Anonymkode: a25c9...502
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha fordi de venstreekstreme demokratene ønsker det? Nei. Det er fortsatt en del folk med hjernen i behold i USA, heldigvis. Anonymkode: 24009...047 Takk og lov for det. Tenk om NRK hadde fått det slik de ville! Grøss!! Husk at vi får bare elendige nyheter om Trump. En og annen positiv kommer motvillig etter at alle andre har anerkjent den. Trump er en handlingens mann, akkurat hva USA behøver. Og ikke minst Norge. En moderat utgave av Trump hadde vært perfekt hos oss. Anonymkode: 40f2e...bc5
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk og lov for det. Tenk om NRK hadde fått det slik de ville! Grøss!! Husk at vi får bare elendige nyheter om Trump. En og annen positiv kommer motvillig etter at alle andre har anerkjent den. Trump er en handlingens mann, akkurat hva USA behøver. Og ikke minst Norge. En moderat utgave av Trump hadde vært perfekt hos oss. Anonymkode: 40f2e...bc5 Men hvor mye korrupt drit skal en person få lov til å gjøre uten konsekvenser. Han krenker, undertrykker, latterliggjør, bestikker, truer, dekker over, finner på ting og unndra for egen vinnings skyld? Ikke USA, men seg selv! Han driter i USA, han sikrer egne interesser. Hva konkret har han faktisk gjort for landet sitt, som ikke kommer som en boomerang og treffer dem i fleisen etterpå? Anonymkode: 8fb64...8f1
Daquiry Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Dessverre, GOP har flertall i Senatet og de nektet å ta inn flere vitner samt at de må ha 2/3 flertall. Men de snakker om å gi han en reprimande.
Syngensang Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk og lov for det. Tenk om NRK hadde fått det slik de ville! Grøss!! Husk at vi får bare elendige nyheter om Trump. En og annen positiv kommer motvillig etter at alle andre har anerkjent den. Trump er en handlingens mann, akkurat hva USA behøver. Og ikke minst Norge. En moderat utgave av Trump hadde vært perfekt hos oss. Anonymkode: 40f2e...bc5 No vart eg litt nysgjerrig! Kva meinar du ein moderat utgåve av Trump skulle gjort her til lands?
steinbukk30 Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha fordi de venstreekstreme demokratene ønsker det? Nei. Det er fortsatt en del folk med hjernen i behold i USA, heldigvis. Anonymkode: 24009...047 Ja, de amerikanske demokratene er skikkelig venstreekstreme. Cirka like venstreekstreme som f. eks Høyre..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 20 minutter siden, steinbukk30 skrev: Ja, de amerikanske demokratene er skikkelig venstreekstreme. Cirka like venstreekstreme som f. eks Høyre.. Demokratene i USA står laaangt til høyre for FrP. Saunders ville vel vært omtrent på linje med Høyre. Men Trump blir jo ikke dømt, republikanerne har jo dessverre flertall i Senatet. Anonymkode: 21d3a...dda
CherryC Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen amerikansk president stilt for riksrett har måtte gjort det tidligere, så tviler. Tror han blir gjenvalgt også, dessverre. Anonymkode: 8fb64...8f1 Jeg tror også han blir gjenvalgt. Økonomien blomstrer som aldri før i USA og det tror jeg han vinner mye på
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 Nei, finnes lite bevis. Anonymkode: d57a0...0ad
Graciegirl Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 Nei, han blir nok ikke dømt. Er dessverre enig med flere andre som tror han blir gjenvalgt. Økonomien går bra og rasismen lever i beste velgående. Ekstremt provoserende at en mann med alvorlige feil og mangler har den posisjonen han har (og gjerne får beholde i ytterligere en periode). Jeg kan ikke forstå at Norge på noe som helst vis ville være tjent med en Trump-light leder. Hvordan ville vedkommende verne om vårt velferdssamfunn som er preget av høy grad av tillit og åpenhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå