HeiteH Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Bruker du glitter? Flagg? Begge deler? Og hvordan henges det? Rett ned eller i spiral? Har prøvd alle varianter uten å finne favoritten. Vil gjerne se bilder også! PS. Dersom du foretrekker juletre med pynt i bare en farge (og da helst hvitt) med sånn flettet korg rundt, med home-skilt i bakgrunnen, trenger du ikke svare.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Glitter nedover, ikke flagg, men alt mulig av nisser, engler og hjemmelaget pynt i tillegg, inkludert glanspapirlenker😊 Anonymkode: 78aef...1ee
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Flagg i sirkler. Hjemmelagede lenker av glanspapir. Kurver ditto. Alt mulig rart ungene har laget.
Tøystykke Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Jeg bruker IKKE glitter, det er så stygt 😅Ei heller flagg, som også er stygt. Bruker kuler og annen julepynt, helst i flere farger.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Glitter rett nedover, dypt i grenene, ikke på overflaten. Flagg varierer det hvordan vi henger opp. Anonymkode: b1509...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå