Gå til innhold

Lys, stjerne, kuler og xxxx ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du glitter? Flagg? Begge deler? Og hvordan henges det? Rett ned eller i spiral?

Har prøvd alle varianter uten å finne favoritten.

Vil gjerne se bilder også!

PS. Dersom du foretrekker juletre med pynt i bare en farge (og da helst hvitt) med sånn flettet korg rundt, med home-skilt i bakgrunnen, trenger du ikke svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glitter nedover, ikke flagg, men alt mulig av nisser, engler og hjemmelaget pynt i tillegg, inkludert glanspapirlenker😊

Anonymkode: 78aef...1ee

Gjest Antarctica
Skrevet

Flagg i sirkler. Hjemmelagede lenker av glanspapir. Kurver ditto. Alt mulig rart ungene har laget.

Skrevet

Jeg bruker IKKE glitter, det er så stygt 😅Ei heller flagg, som også er stygt.

Bruker kuler og annen julepynt, helst i flere farger.

Skrevet

Glitter rett nedover, dypt i grenene, ikke på overflaten. Flagg varierer det hvordan vi henger opp.

Anonymkode: b1509...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...