Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 De er midten av 40-åra. God økonomi. Ikke spesielt jålete, kjøper helst kvalitet men ikke nødvendigvis dyrest. Litt minimalistisk, men mer personlig minimalistisk. De er turglade, både sommer og vinter. De liker gode matopplevelser, restaurant og lage mat. Jeg har tenkt på de turflaskene med mummi motiver. Selv blir jeg nostalgisk av disse flaskene, husker jeg så mye på mummi. Hva tenker dere? Og noen tips? Anonymkode: d60c4...9a1
prekæs Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Jeg har også alt😃. Jeg kom likevel på at jeg ønsket meg nye, gode, skarpe «skrellekniver» og arbeidskniver til kjøkkenet. Forbruksvarer som gode viner er jeg også glad for.
amandine Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Jeg vil gjerne ha en god olivenolje, og er gavekort på blomster til etter jul.
prekæs Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Plantasjen har gavekort. Veldig greit da sommeren skal plantes til våren😃
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Jeg skal lage en goodie-bag til fosterforeldrene mine. En eske med ett par spekepølser, nøtter, kaffe/te osv. Det samme til bestefaren til mannen. Anonymkode: 06d80...e92
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Reflekslue eller pannebånd (eller andre type reflekser) er alltid greit å få. Dusjsåpe ol fra rituales Anonymkode: e327c...dca
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Ingenting, hvis de har alt og i tillegg har god økonomi. Anonymkode: 8ff29...402
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Opplevelser eller ting som kan spises/drikkes. Anonymkode: 45e57...299
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 Jeg lagde en ostekurv til faren min. Puttet opp i tre -fire forskjellige oster. Hørte på vinmonopolet om en vin som passet til. I tillegg til serano skinke noen ostekjeks kjøpt i fancy butikk og soltørkede tomater også kjøpt i fancy butikk. Kjøpte en kurv på Clas olhson og litt sånn strå høy under ble kjempe godt mottar skikkelig sukksess Anonymkode: f07ed...bb4
DetYrer Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 Mummi høres fint ut. Hvis de liker mummi Ville kanskje kjøpt noen luksuriøse matvarer man ikke får tak i overalt.
DetYrer Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lagde en ostekurv til faren min. Puttet opp i tre -fire forskjellige oster. Hørte på vinmonopolet om en vin som passet til. I tillegg til serano skinke noen ostekjeks kjøpt i fancy butikk og soltørkede tomater også kjøpt i fancy butikk. Kjøpte en kurv på Clas olhson og litt sånn strå høy under ble kjempe godt mottar skikkelig sukksess Anonymkode: f07ed...bb4 Ja, hun kan lage en slik kurv. Det var et godt forslag.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Jeg får frysninger av Mummitrollene og hadde ikke likt å få et slikt motiv, ellers er idéen god. Hva med en "kosepakke" med pysjbukse, god sjokolade, vin ol.? Anonymkode: ef418...ea9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Vin er alltid hyggelig! Eller aller hyggeligst: en middag ute (eller hjemme) sammen med gavegiver. Eller konsert! Anonymkode: b7fe4...9af
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 Jeg drikker ikke vin, men kortreist, god, kanskje litt spesiell eller eksklusiv mat er gøy. Gå på "bondens marked" og sett sammen til en kurv Anonymkode: 7d544...10b
soleia Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 Eg likar gåver som kan etast eller brukast opp. Lokalmat, eksklusiv olje/balsamicoeddik, spekemat, kinogåvekort, el. I år gir vi invitasjon til søndagsbuffet på restaurant, saman med familien, som gåve til foreldra mine. Det trur eg dei vil sette pris på Vi får pengegave fra dei, som vil bli brukt på same formålet for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå