Gå til innhold

Gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en ung dame på 29 år. Jeg har nettopp funne ut at jeg er gravid. Og det som er at jeg har ikke mine andre 2 barn. Begge er i fosterhjem. Og jeg tenker nu at jeg ikke vil ta abort. Jeg har tatt abort en gang før og så har jeg også opplevd spontan abort en gang, å det var ikke noe særlig å være med på. Men han jeg er sammen med er ikke klar for unge nu, men jeg veit ikke om jeg vil ta abort igjen. Så jeg har tenkt veldig mye på å flytte til sveirge, men jeg lurer på hvordan jeg skal få hjelp til å flytte?. Er det noen her inne som veit noe hva man kan gjøre?. 

Anonymkode: 269d5...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, veldig bra du ikke vil ta abort ..jeg støtter deg 💖💖💖

jeg vet dessverre ikke så mye om det. Annet enn at du kan se på sider liknende hybel.no (bare svenske sider) for å finne sted å bo. Jeg vet foresten også at det er veldig billige leiligheter rett over grensen fra Ørje i Norge. Noen jeg kjente kjøpe en helt fin leilighet for bare 2-300000 der 🙂 det var en plass hvor det bodde en del eldre. Jeg kan eventuelt finn et hva det heter der. 

 

 

Anonymkode: 10ca9...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s jeg har også nylig funnet ut jeg er gravid, fant det ut ca 21. Desember 🙂 teemin 4. September . Sikkert ganske likt som deg :)

Anonymkode: 10ca9...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis omsorgsevnen din er lik som når du fikk de to andre barna så ville jeg valgt abort. Man må ikke på død og liv sette barn til verden når man ikke kan ta vare på de på en god måte. Hvis du føler du må flytte for å beholde barnet så vet du nok innerst inne at du ikke kan ta vare på det. Hvis du har blitt eldre og har det stabilt og nå har en god omsorgsevne,ville jeg selv kontaktet barnevernet, forklart situasjonen. Det er ingen automatikk i at dette barnet må flytte dersom du har gode forutsetninger. Bo nær nettverk og hjelp om du velger å bære frem barnet.

Anonymkode: d5fda...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...