Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Tok en test tidligere i dag, hadde da bare gått en time siden sist jeg tisset, syntes den så negativ ut, hev den i søpla. Fant ut nå jeg bare for gøy skulle tisse på den igjen, hadde ikke flere tester. Det kom etter er minutt opp en svak strek. Kjøper nok en ny om et par dager om ikke mensen kommer, ble bare nyskjerring på om noen har gjort det samme. Anonymkode: 60fc5...e8b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Nei, men jeg så på den negative testen igjen etter mange timer og den var fortsatt negativ. Så at den ble positiv kan tyde på at du kanskje er gravid Anonymkode: 7c325...44e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Jeg ville nok ikke giret meg opp over dette, var jeg deg. Anonymkode: f66df...d60
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Tja... Etter ivf og litt venting var det «test dag». Hadde 2 tester, en vanlig og en elektronisk. Tok den vanlige først. Den var negativ - altså ingen strek som var så synlig at jeg tok det som positiv. Ble jo veldig frustrert og lei meg og tok like godt den elektroniske også (mest for å bare bruke de opp, for «jeg blir jo ikke gravid uansett!!»). Sjokket og gleden var stor når displayet viste «gravid» 😁 Anonymkode: 61705...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå