Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg startet opp med trening i Oktober etter mange års pause pga smerter og fibromyalgi. Var så stolt at jeg har begynt å trene igjen. Men de siste 2 ukene har jeg ikke hatt tid. Det er så mye som skjer i Desember pluss jeg har en ekstra jobb, så jeg jobber 130%. Men så kommer den dårlige samvittigheten. Men jeg prøver å si til meg selv at nå er det jul snart og treningen kan jeg starte opp med igjen i mellomjulen. Flere som har det sånn? Anonymkode: b7278...186
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Nei, faktisk ikke. Er ekstra nøye med å trene i desember og skal uten unntak trene de faste dagene i desember - til og med romjula! Mange som unnskylder seg med diverse grunner i desember - men det er bare å sette av tid, en halvtime/time ++ til å være aktiv mellom juleselskap, måltider eller forberedelser!! Jeg setter meg ned hver helg og planlegger. Anonymkode: 954e5...f50
TinaK 1990 Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har faste gruppetimer pÃ¥ helsestudio i hele desember (4 ganger per uke). Viker ikke unna. Lille julaften og i romjula tar jeg joggeturer eller skitur.Â
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Samme her. Har skadet et kne så kan ikke bedrive min foretrukne trening. Drar på spinning i ny og ne, men det blir litt vilkårlig. Anonymkode: 3d705...e65
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 Lett å lage unnskydning men i realiteten er det kun dårlig prioritering. Skal mye til å ikke ha mulighet til 30-60 min for seg selv 3 ganger i uka. I hektiske perioder så må man priorierte beinhardt for å få det til men det er det som er forskjellen mellom de som klarer å trene regelmessig og de som periodetrener.  jeg hadde planlagt en økt forrige torsdag men pga krise på jobb som tok tid og bursdagsfest på kvelden så trodde jeg den utgikk. Men kom hjem og skiftet tøy og kjørte en 40 min kettlebell økt hjemme før en kjapp dusj uten hårvask og rett i bursdag. Anonymkode: 20ade...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå