Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg startet opp med trening i Oktober etter mange års pause pga smerter og fibromyalgi. Var så stolt at jeg har begynt å trene igjen. Men de siste 2 ukene har jeg ikke hatt tid. Det er så mye som skjer i Desember pluss jeg har en ekstra jobb, så jeg jobber 130%. Men så kommer den dårlige samvittigheten. Men jeg prøver å si til meg selv at nå er det jul snart og treningen kan jeg starte opp med igjen i mellomjulen. Flere som har det sånn? Anonymkode: 3f7cf...47a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Ja. Full rulle, mørkt og glatt, og null motivasjon til å løpe ute. Sofaen er såååå mye bedre nå i desember. Men i januar, derimot... 🏃♀️ Anonymkode: 3e671...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå