Gå til innhold

Trening i Desember 🙈


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet opp med trening i Oktober etter mange års pause pga smerter og fibromyalgi. Var så stolt at jeg har begynt å trene igjen. Men de siste 2 ukene har jeg ikke hatt tid. Det er så mye som skjer i Desember pluss jeg har en ekstra jobb, så jeg jobber 130%. Men så kommer den dårlige samvittigheten. Men jeg prøver å si til meg selv at nå er det jul snart og treningen kan jeg starte opp med igjen i mellomjulen. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 3f7cf...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Full rulle, mørkt og glatt, og null motivasjon til å løpe ute. Sofaen er såååå mye bedre nå i desember. Men i januar, derimot... 🏃‍♀️

Anonymkode: 3e671...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...