Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Har vært sammen med kjæresten i 2 år. Han har et barn i tenårene med sin eks som det ble slutt med for 3 år siden. Nokså stygt brudd der eksen nærmest nektet å flytte ut. Han sier hele tiden at de har hatt et fælt forhold i veldig mange år og at han ville avslutte forholdet mange år tidligere. I sommer fant jeg ut at de hadde møttes i skjul for meg (han sa han skulle på forestilling med datteren, men egentlig var han på lang biltur med eksen fordi hun trengte en prat). Dette hadde vært greit hvis han var ærlig og sa hva han skulle. Det tok jeg opp med ham og han la seg flat. Har i ettertid funnet ut at de sender mye meldinger til hverandre der han liksom skal være hennes "trøste-venn". Hun skriver ofte meldinger til ham om at hun savner ham og aldri kommer over ham, og da responderer han med meldinger om at hun alltid kan prate med ham og han skal alltid være der for henne (med mye hjertetegn i meldingene). Det skal også sies at hun har ny kjæreste som hun har vært sammen med før vi begynte ilag, men likevel sender hun altså disse meldingene, og han svarer henne som om det fortsatt er følelser der. De har visstnok også videochatter på dagtid sammen mens jeg er på jobb. Jeg er ikke en sjalu tyoe men dette gjør meg veldig usikker. Kan jeg si fra om at jeg ikke synes dette er greit, hverken ift meg eller hennes nye kjæreste? Han er venn med henne på fb, følger henne på instagram og de sender mye snap til hverandre, men han skal ha det til overfor meg at han nesten ikke tåler trynet på henne... Anonymkode: 60e8b...e67
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Greit at de kan møtes pga barnet, men dette har gått altfor langt. Jeg hadde ikke orket. De er ikke ferdig med hverandre. Du kan ikke ha det sånn. Gi han et ultimatum. Hvem velger han, deg eller eksen? Hvis han velger deg, bør han kun ha kontakt med eksen når det gjelder barnet, noe også han bør bevise for deg etter han løy til deg. Anonymkode: 94061...33e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Hadde ikke engang orket å gi ham et ultimatum. Det forholdet der er usunt, og det er nok mye sant i at de har hatet hverandre som pesten, men de er likevel innfiltret i hverandre i så stor grad at det blir umulig å bli "ferdige" med hverandre. De lever i et hat/elsk-forhold, og nå som de har litt avstand, blir hatet mer usynlig, og de kan dyrke den andre delen av forholdet sitt, uten hverdager og konflikter. Han ville ha oppført seg mye mer nøkternt overfor henne hvis han var emosjonelt ferdig med henne. Det han viser med all den chattingen, er jo at de to fortsatt har et visst grep om hverandre, og det umuliggjør ekte lojalitet til deg. Har opplevd dette flere ganger, og de (mennene) har bedyret at nei, de var sååååå sinte på henne og hatet henne som pesten. Men å ha mange negative følelser for en person, betyr ikke å ha et avklart og avsluttet forhold til personen. Tvert om, faktisk. Løp mens du kan... Anonymkode: fb1e7...f41
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Tusen takk for svar. Tenkte aldri over at de møttes før, men nå merker jeg at det plager meg at de bare skal treffes ved overlevering, og sånn vil ikke jeg være. Er så utrolig glad i ham og vi har det så fint sammen, men er livredd for at han fortsatt har følelser for henne som han gjemmer for meg. Klarer ikke å stole på at de ikke har skjult kontakt. Hvordan skal han kunne bevise for meg at dette ikke skjer mer? Vil jo ikke være kontrollerende. Har selv barn og har et godt forhold til eksen, men vi kommuniserer bare ift barna ca en gang i uken. Anonymkode: 60e8b...e67
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 Skjønner godt at dette plager deg. Fint å støtte hverandre, men dette har jo blitt for mye. Det er lov å si! Anonymkode: 54c71...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå