Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Jeg slet veldig med å sove i natt, så da ungene hadde dratt på skolen, la jeg meg igjen. Jeg prøvde å slappe av, og sa til meg selv at jeg skulle fokusere på å puste. Nesten så jeg prøvde meditere meg selv i søvn. Plutselig var det som jeg hørte en annen stemme som ba med ha fokus på ringene i vannet når dråpene falt. Jeg så dråpene, og fulgte med på ringene. Plutselig føles det som om jeg forlater kroppen. Jeg blir redd og tenker at nå dør jeg. Jeg klorer meg nesten fast i lakenet, og våkner av at jeg nesten hiver etter pusten! Igjen sovner jeg og akkurat det samme skjer, men denne gangen svever jeg helt ut av kroppen. I det jeg svever mot taket snur jeg meg, og ser hvordan jeg forsvinner fra meg selv. Jeg må nesten "svømme" nedover for å få tak i meg selv, klamre meg fast, og igjen våkner jeg av at jeg nesten hiver etter pusten. Tredje gang jeg sovnet, skjedde ingenting. Det var så merkelig, har aldri opplevd noe slikt før! Anonymkode: b75ef...a71
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Når man har mangel på søvn, så er nok det fort gjort Anonymkode: fd378...3fb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Søvnparalyse? Anonymkode: 0405c...69a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 Kanskje noe sånt?: https://no.wikipedia.org/wiki/Hypnagog_hallusinasjon Anonymkode: 332ba...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå