Gå til innhold

Pynte oss før kirken på julaften ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal jobbe frivillig på julaften og satser på midnattsmessen i kirken . Vet ikke om vi gidder å dra hjem for å skifte først... ville du tatt deg tid til å skifte til pentøy? Vi kler oss normalt pent. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok døren er høy og porten vid uansett.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Jeg tror nok døren er høy og porten vid uansett.

Du har nok rett😊

Skrevet

«Jeg vil skryte av meg selv, men prøver og bake det inn i ett spørsmål». Det fungerte dårlig du...

Anonymkode: 43c80...fa6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

«Jeg vil skryte av meg selv, men prøver og bake det inn i ett spørsmål». Det fungerte dårlig du...

Anonymkode: 43c80...fa6

Skryte av å jobbe Frivillig ? Gå i kirken ? Å jobbe frivillig er ikke noen heltedåd altså og på ingen måte noe å skryte av . Vi velger å gjøre det da guttene er hos far i julen. I stedet for å sitte her alene så velger vi å hjelpe til. Det har vi gjort flere ganger og det er riktig så trivelig altså . Å gå i kirken på julaften er heller ikke noe å skryte av og noe vi gjør fordi det er hyggelig 

Skrevet
3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Skryte av å jobbe Frivillig ? Gå i kirken ? Å jobbe frivillig er ikke noen heltedåd altså og på ingen måte noe å skryte av . Vi velger å gjøre det da guttene er hos far i julen. I stedet for å sitte her alene så velger vi å hjelpe til. Det har vi gjort flere ganger og det er riktig så trivelig altså . Å gå i kirken på julaften er heller ikke noe å skryte av og noe vi gjør fordi det er hyggelig 

Jada, vi vet at du skal jobbe frivillig på julaften. Dette er minst sjette tråden du nevner det i. 

Anonymkode: 635e0...3f7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada, vi vet at du skal jobbe frivillig på julaften. Dette er minst sjette tråden du nevner det i. 

Anonymkode: 635e0...3f7

Det er i alle fall ikke skryt. Ok... da får spørsmålet heller være hvorvidt man ville dratt hjem for å skifte før kirken hvis man har vært på jobb

Skrevet

Jeg mener man pynter seg før kirken 😊

Anonymkode: cff3f...ae5

Skrevet

Vanligvis ville jeg ikke pyntet meg for å gå i kirken. Men akkurat julaften er det spesielt. Om dere ikke gidder dra hjem å skifte så ta med noe i en bag/pose så dere kan pynte dere litt opp før dere drar videre til kirke. Et par pensko, en pen jakke og et smykke f eks.

Anonymkode: c1ee3...a4d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanligvis ville jeg ikke pyntet meg for å gå i kirken. Men akkurat julaften er det spesielt. Om dere ikke gidder dra hjem å skifte så ta med noe i en bag/pose så dere kan pynte dere litt opp før dere drar videre til kirke. Et par pensko, en pen jakke og et smykke f eks.

Anonymkode: c1ee3...a4d

Jeg kan ta en pen kåpe og mannen sin mørke frakk. Han vil ha en skjorte og mørk bukse og brune sko sannsynligvis . Jeg har nok mørke bukser, en bluse og støvletter. Men ett pent tørkle og ett pent skjerf til han kan vi pakke med oss😊

Skrevet

Så fint av dere å jobbe som frivillig på julaften!:) selv pynter jeg meg om jeg går i kirken på julaften, men får dere ikke anledning går det nok helt greit :) 

Skrevet

Snikskryt, igjen....... 

Anonymkode: efe3f...dc2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Snikskryt, igjen....... 

Anonymkode: efe3f...dc2

Av hva? Å jobbe frivillig er alt annet enn noe å skryte av. Ingen heltedåd og ikke noe å applaudere . Poenget her var at vi kommer fra noe vi ikke har pyntet oss til. 

Skrevet
19 minutter siden, CherryC skrev:

Så fint av dere å jobbe som frivillig på julaften!:) selv pynter jeg meg om jeg går i kirken på julaften, men får dere ikke anledning går det nok helt greit :) 

Ja som luten sa så er vel døren åpen for alle med klær på😊

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener man pynter seg før kirken 😊

Anonymkode: cff3f...ae5

Glemte helt å svare deg😊. Helt enig i at man bør pynte seg før kirken på julaften og det var derfor jeg ble usikker . Jeg tror dog at dersom vi tar med noe småtteri som foreslått her i tråden så vil det bli innafor

Skrevet

Hvorfor får HI alltid (nesten) slike ekle kommentarer????? Slik som at det er skryt? Jeg har fulgt litt med, og jeg kan ikke se at hennes innlegg skiller seg nevneverdig fra andre. Har man bare bestemt seg for at hun skal hetses? Og på hvilket grunnlag? Har hun svart noen en gang, og truffet spikeren på hodet slik at man nå er ute etter å ta henne?? Eller???

Anonymkode: 2d8c4...0c6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor får HI alltid (nesten) slike ekle kommentarer????? Slik som at det er skryt? Jeg har fulgt litt med, og jeg kan ikke se at hennes innlegg skiller seg nevneverdig fra andre. Har man bare bestemt seg for at hun skal hetses? Og på hvilket grunnlag? Har hun svart noen en gang, og truffet spikeren på hodet slik at man nå er ute etter å ta henne?? Eller???

Fordi hun velger å skrive med nicket sitt. Hun hadde nok fått mye hyggeligere svar om hun skrev som anonym.

Anonymkode: 6957e...d66

Skrevet

Å ja jeg ville absolutt pyntet meg på julaften i kirken.

Skrevet

De aller fleste sitter med yttertøy på seg så det går fint om dere ikke rekker å pynte dere ekstra. Har likevel sett folk gjøre veldig forskjellig. Noen er pyntet og noen er helt vanlig. 

Anonymkode: 2a923...900

Skrevet

Bare ha noe pent yttertøy i bilen og et par og støvler. Dere trenger jo ikke nipynt dere, men å forsøke å se litt skikkelige ut i klærne gjør det mer høytidsstemt. Dere skal sikkert ikke jobbe med asfaltlegging eller søppelsortering? Så lenge dere ikke er alt for møkkete og illeluktende går det helt fint med bare litt pent yttertøy.

Anonymkode: 513d2...6f4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er stort sett uforskammet i alle tråder hun svarer i så forstår godt at noen har fått nok av henne og ikke orker henne altså. 

Ps: sjekk ab-koder.

Anonymkode: 93678...b96

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare ha noe pent yttertøy i bilen og et par og støvler. Dere trenger jo ikke nipynt dere, men å forsøke å se litt skikkelige ut i klærne gjør det mer høytidsstemt. Dere skal sikkert ikke jobbe med asfaltlegging eller søppelsortering? Så lenge dere ikke er alt for møkkete og illeluktende går det helt fint med bare litt pent yttertøy.

Anonymkode: 513d2...6f4

Vi skal på en jobb hvor vi er helt normalt pene i tøyet og jeg tar en pen kåpe og pene støvletter og han en pen mørk frakk . Jeg tar med ett pent skjerf og ett pent tørkle i vesken 😊

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er stort sett uforskammet i alle tråder hun svarer i så forstår godt at noen har fått nok av henne og ikke orker henne altså. 

Oj!! Det er faktisk kanskje første gang jeg hører noen mene at jeg stort sett oppfører meg uforskammet i tråder her inne. Jeg legger ganske mye ære i å svare folk på en ordentlig måte. På hvordan måte er jeg uforskammet ? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi hun velger å skrive med nicket sitt. Hun hadde nok fått mye hyggeligere svar om hun skrev som anonym.

Det stemmer. Jeg har testa ut å legge nøyaktig samme innlegg med og uten nick, resultatet ble hhv halshugging (med nick) og greie svar (anonymt).

Anonymkode: 9e0a2...5b7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er faktisk en av de som på beundringsverdig vis avstår fra å bli stygg og "uforskammet" når hun angripes igjen og igjen.

Anonymkode: 9e0a2...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...