mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 Vi skal jobbe frivillig på julaften og satser på midnattsmessen i kirken . Vet ikke om vi gidder å dra hjem for å skifte først... ville du tatt deg tid til å skifte til pentøy? Vi kler oss normalt pent.
sug lut Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Jeg tror nok døren er høy og porten vid uansett.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2019 1 minutt siden, sug lut skrev: Jeg tror nok døren er høy og porten vid uansett. Du har nok rett😊
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 «Jeg vil skryte av meg selv, men prøver og bake det inn i ett spørsmål». Det fungerte dårlig du... Anonymkode: 43c80...fa6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: «Jeg vil skryte av meg selv, men prøver og bake det inn i ett spørsmål». Det fungerte dårlig du... Anonymkode: 43c80...fa6 Skryte av å jobbe Frivillig ? Gå i kirken ? Å jobbe frivillig er ikke noen heltedåd altså og på ingen måte noe å skryte av . Vi velger å gjøre det da guttene er hos far i julen. I stedet for å sitte her alene så velger vi å hjelpe til. Det har vi gjort flere ganger og det er riktig så trivelig altså . Å gå i kirken på julaften er heller ikke noe å skryte av og noe vi gjør fordi det er hyggelig
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Skryte av å jobbe Frivillig ? Gå i kirken ? Å jobbe frivillig er ikke noen heltedåd altså og på ingen måte noe å skryte av . Vi velger å gjøre det da guttene er hos far i julen. I stedet for å sitte her alene så velger vi å hjelpe til. Det har vi gjort flere ganger og det er riktig så trivelig altså . Å gå i kirken på julaften er heller ikke noe å skryte av og noe vi gjør fordi det er hyggelig Jada, vi vet at du skal jobbe frivillig på julaften. Dette er minst sjette tråden du nevner det i. Anonymkode: 635e0...3f7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jada, vi vet at du skal jobbe frivillig på julaften. Dette er minst sjette tråden du nevner det i. Anonymkode: 635e0...3f7 Det er i alle fall ikke skryt. Ok... da får spørsmålet heller være hvorvidt man ville dratt hjem for å skifte før kirken hvis man har vært på jobb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #8 Skrevet 16. desember 2019 Jeg mener man pynter seg før kirken 😊 Anonymkode: cff3f...ae5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #9 Skrevet 16. desember 2019 Vanligvis ville jeg ikke pyntet meg for å gå i kirken. Men akkurat julaften er det spesielt. Om dere ikke gidder dra hjem å skifte så ta med noe i en bag/pose så dere kan pynte dere litt opp før dere drar videre til kirke. Et par pensko, en pen jakke og et smykke f eks. Anonymkode: c1ee3...a4d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vanligvis ville jeg ikke pyntet meg for å gå i kirken. Men akkurat julaften er det spesielt. Om dere ikke gidder dra hjem å skifte så ta med noe i en bag/pose så dere kan pynte dere litt opp før dere drar videre til kirke. Et par pensko, en pen jakke og et smykke f eks. Anonymkode: c1ee3...a4d Jeg kan ta en pen kåpe og mannen sin mørke frakk. Han vil ha en skjorte og mørk bukse og brune sko sannsynligvis . Jeg har nok mørke bukser, en bluse og støvletter. Men ett pent tørkle og ett pent skjerf til han kan vi pakke med oss😊
CherryC Skrevet 16. desember 2019 #11 Skrevet 16. desember 2019 Så fint av dere å jobbe som frivillig på julaften! selv pynter jeg meg om jeg går i kirken på julaften, men får dere ikke anledning går det nok helt greit
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2019 #12 Skrevet 16. desember 2019 Snikskryt, igjen....... Anonymkode: efe3f...dc2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #13 Skrevet 16. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Snikskryt, igjen....... Anonymkode: efe3f...dc2 Av hva? Å jobbe frivillig er alt annet enn noe å skryte av. Ingen heltedåd og ikke noe å applaudere . Poenget her var at vi kommer fra noe vi ikke har pyntet oss til.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #14 Skrevet 16. desember 2019 19 minutter siden, CherryC skrev: Så fint av dere å jobbe som frivillig på julaften! selv pynter jeg meg om jeg går i kirken på julaften, men får dere ikke anledning går det nok helt greit Ja som luten sa så er vel døren åpen for alle med klær på😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener man pynter seg før kirken 😊 Anonymkode: cff3f...ae5 Glemte helt å svare deg😊. Helt enig i at man bør pynte seg før kirken på julaften og det var derfor jeg ble usikker . Jeg tror dog at dersom vi tar med noe småtteri som foreslått her i tråden så vil det bli innafor ⭐️
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #16 Skrevet 17. desember 2019 Hvorfor får HI alltid (nesten) slike ekle kommentarer????? Slik som at det er skryt? Jeg har fulgt litt med, og jeg kan ikke se at hennes innlegg skiller seg nevneverdig fra andre. Har man bare bestemt seg for at hun skal hetses? Og på hvilket grunnlag? Har hun svart noen en gang, og truffet spikeren på hodet slik at man nå er ute etter å ta henne?? Eller??? Anonymkode: 2d8c4...0c6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #17 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor får HI alltid (nesten) slike ekle kommentarer????? Slik som at det er skryt? Jeg har fulgt litt med, og jeg kan ikke se at hennes innlegg skiller seg nevneverdig fra andre. Har man bare bestemt seg for at hun skal hetses? Og på hvilket grunnlag? Har hun svart noen en gang, og truffet spikeren på hodet slik at man nå er ute etter å ta henne?? Eller??? Anonymkode: 2d8c4...0c6 Fordi hun velger å skrive med nicket sitt. Hun hadde nok fått mye hyggeligere svar om hun skrev som anonym. Anonymkode: 6957e...d66
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #18 Skrevet 17. desember 2019 Å ja jeg ville absolutt pyntet meg på julaften i kirken. Anonymkode: 6957e...d66
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #19 Skrevet 17. desember 2019 De aller fleste sitter med yttertøy på seg så det går fint om dere ikke rekker å pynte dere ekstra. Har likevel sett folk gjøre veldig forskjellig. Noen er pyntet og noen er helt vanlig. Anonymkode: 2a923...900
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #20 Skrevet 17. desember 2019 Bare ha noe pent yttertøy i bilen og et par og støvler. Dere trenger jo ikke nipynt dere, men å forsøke å se litt skikkelige ut i klærne gjør det mer høytidsstemt. Dere skal sikkert ikke jobbe med asfaltlegging eller søppelsortering? Så lenge dere ikke er alt for møkkete og illeluktende går det helt fint med bare litt pent yttertøy. Anonymkode: 513d2...6f4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #21 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor får HI alltid (nesten) slike ekle kommentarer????? Slik som at det er skryt? Jeg har fulgt litt med, og jeg kan ikke se at hennes innlegg skiller seg nevneverdig fra andre. Har man bare bestemt seg for at hun skal hetses? Og på hvilket grunnlag? Har hun svart noen en gang, og truffet spikeren på hodet slik at man nå er ute etter å ta henne?? Eller??? Anonymkode: 2d8c4...0c6 Hun er stort sett uforskammet i alle tråder hun svarer i så forstår godt at noen har fått nok av henne og ikke orker henne altså. Ps: sjekk ab-koder. Anonymkode: 93678...b96
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #22 Skrevet 17. desember 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare ha noe pent yttertøy i bilen og et par og støvler. Dere trenger jo ikke nipynt dere, men å forsøke å se litt skikkelige ut i klærne gjør det mer høytidsstemt. Dere skal sikkert ikke jobbe med asfaltlegging eller søppelsortering? Så lenge dere ikke er alt for møkkete og illeluktende går det helt fint med bare litt pent yttertøy. Anonymkode: 513d2...6f4 Vi skal på en jobb hvor vi er helt normalt pene i tøyet og jeg tar en pen kåpe og pene støvletter og han en pen mørk frakk . Jeg tar med ett pent skjerf og ett pent tørkle i vesken 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #23 Skrevet 17. desember 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er stort sett uforskammet i alle tråder hun svarer i så forstår godt at noen har fått nok av henne og ikke orker henne altså. Ps: sjekk ab-koder. Anonymkode: 93678...b96 Oj!! Det er faktisk kanskje første gang jeg hører noen mene at jeg stort sett oppfører meg uforskammet i tråder her inne. Jeg legger ganske mye ære i å svare folk på en ordentlig måte. På hvordan måte er jeg uforskammet ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #24 Skrevet 17. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi hun velger å skrive med nicket sitt. Hun hadde nok fått mye hyggeligere svar om hun skrev som anonym. Anonymkode: 6957e...d66 Det stemmer. Jeg har testa ut å legge nøyaktig samme innlegg med og uten nick, resultatet ble hhv halshugging (med nick) og greie svar (anonymt). Anonymkode: 9e0a2...5b7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2019 #25 Skrevet 17. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er stort sett uforskammet i alle tråder hun svarer i så forstår godt at noen har fått nok av henne og ikke orker henne altså. Ps: sjekk ab-koder. Anonymkode: 93678...b96 Hun er faktisk en av de som på beundringsverdig vis avstår fra å bli stygg og "uforskammet" når hun angripes igjen og igjen. Anonymkode: 9e0a2...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå