GÃ¥ til innhold

Dere fra Oslo... ang parkering🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp, skal reise til jul i vinterland en ettermiddag denne uka, uten gubben, dvs jeg aner ikke hvor det er lurt å parkere ang avstand og pris😊Tenkte å få noen lure tips sv dere som er kjent?😊På forhånd takk😊

Anonymkode: b28f3...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tog/buss/trikk/bane - ikke ta bil uansett hva du gjør.

Edit: parker på innfartsparkering om du må ha bil med deg, og ta kollektivtrafikk siste biten inn, uansett hvilken retning du kommer fra. Byen er ødelagt for biler. Og det er trist om man har det aller minste problemer med å gå, stå eller forflytte seg - da er byen i praksis stengt.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerer stort sett på Oslo s, dyrt er det over alt. Var der for å ta en titt på julegatene og handle litt forrige helg. Ikke noe problem å komme seg inn, og parkere på Oslo s som vanlig. Tok bena fatt, for det er ikke langt å gå. Men når vi nermer oss spikersuppa var det så mye mennesker at vi snudde og gikk på cafe isteden. Umulig å få overblikk i trengselen. Kan være det er bedre om man får mulighet til å dra en ukedag. 

Anonymkode: de046...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du el-bil så anbefaler jeg parkeringen under Akershus festning. Må lade for å stå der, ellers ikke noen utgift. 

Hvis ikke så er det gratis å parkere (var i alle fall det seinest i vår) å parkere utenfor botanisk hage på Tøyen. Alle banene går fra fra Tøyen, bare velg en av de som går vestover og gå av på Stortinget eller Nationaltheateret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg parkerer alltid i sentrum p-hus, det er innendørs og rett ved Spikersuppa. Prisen syntes jeg er lik omtrent over alt såfremt du ikke skal utenfor ring. Veldig lett å finne frem til også, og da kommer du midt i det. Skal jeg lengre ned i Karl Johan også parkerer jeg i Paleet p-hus. Gateparkering gidder jeg ikke styre med med mindre jeg kjører handicap bilen sammen med veninnen min, men da parkerer vi jo rett i sentrum.

Anonymkode: 8a29a...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frk Nilsen skrev:

Har du el-bil så anbefaler jeg parkeringen under Akershus festning. Må lade for å stå der, ellers ikke noen utgift. 

Hvis ikke så er det gratis å parkere (var i alle fall det seinest i vår) å parkere utenfor botanisk hage på Tøyen. Alle banene går fra fra Tøyen, bare velg en av de som går vestover og gå av på Stortinget eller Nationaltheateret. 

Parkeringen ved botanisk hage på Tøyen er stengt

Anonymkode: f3565...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Parkeringen ved botanisk hage på Tøyen er stengt

Anonymkode: f3565...991

Som nevt, var der sist i vår... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg tar bilen inn til sentrum parkerer jeg under Konserthuset. Husker ikke hva det koster dessverre, men det tar ikke mange minuttene bort til Nationaltheatret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere parkeringshus i sentrum, du kan også parkere oppe på frogner og gå ned eller ta trikken.

Anonymkode: 92468...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parker i Haakon VII gate. Kommunale plasser. Ikke så dyrt. 3-4 min å gå fra Jul i vinterland.

Anonymkode: ba93a...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÃ¥ 16.12.2019 den 21.11, Anonym bruker skrev:

Hm.... hvordan skriver jeg inn det på GPS?

Anonymkode: b28f3...2cd

Du har fått ørten tips, så hva mener du med "det"? Bruk Google Maps da vel, da taster du bare inn hvor du skal, trenger ikke adressen engang.

Anonymkode: 013dc...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...