Gå til innhold

Har du noen gang hatt en drøm eller et mareritt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

der du føler at det er et budskap i drømmen? jeg hadde mareritt og våknet helt svett, varm og redd. Men føler at budskapet i marerittet på en måte stemmer så godt med virkeligheten. Sett på en annen måte. Vanskelig å forklare, men handlet om "verden", og om onde ting. Og en jeg kjenner. 

Anonymkode: 68630...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du nok tenker mye på det.

Jeg drømte en gang at en jeg stoler veldig på kom med budskap, gjennom drømmen. Han var en alle stolte på. Jeg skulle passe meg for han nye kollegaen min. Kollegaen min har aldri gjort meg noe ila de 7 år enda. Mannen som advarte meg i drømmen havnet i fengsel for noe han i ettertid gjorde mot meg og andre.

Anonymkode: e64d7...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du nok tenker mye på det.

Jeg drømte en gang at en jeg stoler veldig på kom med budskap, gjennom drømmen. Han var en alle stolte på. Jeg skulle passe meg for han nye kollegaen min. Kollegaen min har aldri gjort meg noe ila de 7 år enda. Mannen som advarte meg i drømmen havnet i fengsel for noe han i ettertid gjorde mot meg og andre.

Anonymkode: e64d7...873

Tenker mye på marerittet? 

Jeg har ikke drømmer sjelden, men mareritt har jeg ikke ofte. Da er det ofte mye symbolikk og metaforer. 

Jeg føler jeg bør holde meg unna denne personen nå. MEN det er også basert på andre ting. Oppfører seg bla.a. forferdelig mot andre. Har skjedd en endring de siste 6mnd

Anonymkode: 68630...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...