Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Vært sammen et år og bor ikke sammen og skal heller ikke feire jul sammen. Hun er ikke en dame som verken krever eller ønsker seg noe dyrt. Alltid fornøyd med ting som det er. Spurte hva hun ønsket seg og svarte noe så umulig som et tegn på min kjærlighet til henne. Var jeg ikke lost før så er jeg det nå. Hjelp?! Anonymkode: 97b7f...eda
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Høres ut som et smykke kan være en god løsning. Smykker brukes ofte som kjærlighetserklæringer. Halssmykke, vedheng, armbånd, øredobber osv. Velg en stil du tror hun vil like i en prisklasse som passer for deg. Anonymkode: 31019...441
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Oj, jeg er dame, men en slik kommentar fra en mann kunne fått meg til å få litt kalde føtter. Tror jeg ville blitt så perpleks at jeg umiddelbart ville spurt hva han mente med det. Godt mulig hun ikke mener noe mer med det - men jeg får inntrykk av at hun ønsker seg noe som viser at du forplikter deg mer til henne. Å tenke forlovelse blir jo likevel dumt med tanke på at dere ikke skal feire jul sammen. Hvis hun egentlig ikke mener noe slikt med det hun sa (kan jo ha vært sagt i en munter tone uten baktanker?), så vil jeg tro hun håper du nå kjenner henne godt nok til å ha fått med deg hva hun interesserer seg for, hva hun ville satt pris på. Men forstår godt at du føler deg litt lost nå Har hun spesielle interesser så kan du kanskje kjøpe noe innen det? Noe dere kan gjøre sammen? Hvis ikke er noe i smykke-veien rimelig trygt hvis du noenlunde vet hva hun liker (det er jo også noe "varig"). Jeg tror mange damer ideelt sett ønsker at mannen skal være oppmerksom, fange opp slike ting i løpet av året, hvis man i en tilfeldig situasjon nevner "det kunne jeg tenkt meg". Så om det kanskje ikke hjelper her og nå - hvis det ikke er noe du kommer på at hun har sagt - så kan det være et tips til neste år. Anonymkode: 95fde...e49
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oj, jeg er dame, men en slik kommentar fra en mann kunne fått meg til å få litt kalde føtter. Tror jeg ville blitt så perpleks at jeg umiddelbart ville spurt hva han mente med det. Godt mulig hun ikke mener noe mer med det - men jeg får inntrykk av at hun ønsker seg noe som viser at du forplikter deg mer til henne. Å tenke forlovelse blir jo likevel dumt med tanke på at dere ikke skal feire jul sammen. Hvis hun egentlig ikke mener noe slikt med det hun sa (kan jo ha vært sagt i en munter tone uten baktanker?), så vil jeg tro hun håper du nå kjenner henne godt nok til å ha fått med deg hva hun interesserer seg for, hva hun ville satt pris på. Men forstår godt at du føler deg litt lost nå Har hun spesielle interesser så kan du kanskje kjøpe noe innen det? Noe dere kan gjøre sammen? Hvis ikke er noe i smykke-veien rimelig trygt hvis du noenlunde vet hva hun liker (det er jo også noe "varig"). Jeg tror mange damer ideelt sett ønsker at mannen skal være oppmerksom, fange opp slike ting i løpet av året, hvis man i en tilfeldig situasjon nevner "det kunne jeg tenkt meg". Så om det kanskje ikke hjelper her og nå - hvis det ikke er noe du kommer på at hun har sagt - så kan det være et tips til neste år. Anonymkode: 95fde...e49 Ingen kalde føtter, ikke redd for forpliktelse. Jeg skal gifte meg med denne fantastiske damen en dag i framtiden, hun vet det bare ikke helt enda. Hun legger ikke noe stort i det. Det kan egentlig være hva som helst, men litt gjennomtenkt. Anonymkode: 97b7f...eda
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen kalde føtter, ikke redd for forpliktelse. Jeg skal gifte meg med denne fantastiske damen en dag i framtiden, hun vet det bare ikke helt enda. Hun legger ikke noe stort i det. Det kan egentlig være hva som helst, men litt gjennomtenkt. Anonymkode: 97b7f...eda Høres bra ut for dere Det er du som kjenner henne. Gi slipp på prestasjonspresset, det bare stopper for kreativiteten din. Hvis jeg spør deg hva hun ønsker seg mest? - hva er det første som slår deg? Anonymkode: 95fde...e49
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er en dame på 31 år, jeg ønsker meg gavesett ifra Rituals, den grønne lukter best men alle er gode 🙂🙂. Anonymkode: 1cca2...41c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 Om hun er en feminist må du ikke kjøpe noe dyrt. Det sender nemlig et signal om at du som mann har penger og bruker det som et maktmiddel, altså hersketeknikk fra din side. Da vil verktøy, for eksempel en skiftenøkkel være en fin gave. Med det sender du et signal om at du anerkjenner at hun som kvinne også klarer praktiske ting! Den eneste sminken du da kan kjøpe er knallrød leppestift som symboliserer kvinnelig makt. Om hun ikke er idealist på den feministiske venstresiden kan du velge smykker, sportsklokke, godlukt som du liker eller noe hun har hintet om at hun ønsker seg. -Ikke kjøkkenutstyr! Anonymkode: 3656e...39e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Gå for en opplevelse tenker jeg. Middag på en fin restaurant og hotellovernatting. Eller tur på spa. Eller noe show som hun liker. Smykker er fint det, hvis hun bruker mye smykker. Hvis ikke blir det liggendes i en skuff. Men en fin klokke er alltid hyggelig. Eller hvis hun er som meg, en ny pysj, ullundertøy, turbukse, ullgenser eller lignende. Ting man ikke alltid prioriterer å kjøpe til seg selv. En god vin, boks med lakrissjokolade og gavekort til frisør eller hudpleieren hadde jeg også blitt glad for. Ren velvære. Og når hun sier et tegn på din kjærlighet, så tenker jeg at hun ønsker noe som du tror hun liker. At du tenker litt igjennom gaven, og ikke bare kjøper det første og beste gavesettet du ser liksom. Anonymkode: 31a2c...329
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om hun er en feminist må du ikke kjøpe noe dyrt. Det sender nemlig et signal om at du som mann har penger og bruker det som et maktmiddel, altså hersketeknikk fra din side. Da vil verktøy, for eksempel en skiftenøkkel være en fin gave. Med det sender du et signal om at du anerkjenner at hun som kvinne også klarer praktiske ting! Den eneste sminken du da kan kjøpe er knallrød leppestift som symboliserer kvinnelig makt. Om hun ikke er idealist på den feministiske venstresiden kan du velge smykker, sportsklokke, godlukt som du liker eller noe hun har hintet om at hun ønsker seg. -Ikke kjøkkenutstyr! Anonymkode: 3656e...39e Hun er ikke feminist. Men fornøyd med de små tingene i livet. Hun blir like glad for en rimelig gave som en dyr gave. Hun tjener godt så det handler ikke om penger. Hun er handy, men det blir nok ingen skiftenøkkel. Og hun er mest nydelig uten sminke. Anonymkode: 97b7f...eda
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gå for en opplevelse tenker jeg. Middag på en fin restaurant og hotellovernatting. Eller tur på spa. Eller noe show som hun liker. Smykker er fint det, hvis hun bruker mye smykker. Hvis ikke blir det liggendes i en skuff. Men en fin klokke er alltid hyggelig. Eller hvis hun er som meg, en ny pysj, ullundertøy, turbukse, ullgenser eller lignende. Ting man ikke alltid prioriterer å kjøpe til seg selv. En god vin, boks med lakrissjokolade og gavekort til frisør eller hudpleieren hadde jeg også blitt glad for. Ren velvære. Og når hun sier et tegn på din kjærlighet, så tenker jeg at hun ønsker noe som du tror hun liker. At du tenker litt igjennom gaven, og ikke bare kjøper det første og beste gavesettet du ser liksom. Anonymkode: 31a2c...329 Ja, jeg tenker at det må være litt gjennomtenkt uansett hva det blir. Et klassisk smykke eller en opplevelse eller reise. Hun liker å reise. Anonymkode: 97b7f...eda
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om hun er en feminist må du ikke kjøpe noe dyrt. Det sender nemlig et signal om at du som mann har penger og bruker det som et maktmiddel, altså hersketeknikk fra din side. Da vil verktøy, for eksempel en skiftenøkkel være en fin gave. Med det sender du et signal om at du anerkjenner at hun som kvinne også klarer praktiske ting! Den eneste sminken du da kan kjøpe er knallrød leppestift som symboliserer kvinnelig makt. Om hun ikke er idealist på den feministiske venstresiden kan du velge smykker, sportsklokke, godlukt som du liker eller noe hun har hintet om at hun ønsker seg. -Ikke kjøkkenutstyr! Anonymkode: 3656e...39e For noe tull! Anonymkode: 31019...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå