Gå til innhold

Hva står på planen for dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi bake pepperkaker og se julefilmer 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familietreff.

Anonymkode: 6a607...8ac

Skrevet

Storhandel av mat til julen. Tar fort noen timer

Anonymkode: 20c6b...7a3

Skrevet

Rydde gjesterom og vaske det ned til vi får gjester. Vaske sengetøy og synes og puter. Vaske, vaske, vaske. 

Anonymkode: 2428b...9a3

Skrevet

Vi har brukt 4 timer foreløpig på husarbeid. Ungene har tømt, vadket og ryddet skap og skuffer på badene, vasket vegger og lister i nesten hele husert mm mens jeg og mannen har vasket ovner og peiser, pusset messingplater, vasket, tørket og brettet tøy, avromet fryseboksen, vasket søppeøskapet mm.

Nå har barna fått fri for å shine sine egne rom og så skal de dra og kjøpe julegaver mens jeg og mannen tar en skitur.

I kveld skal vi lage konfekt.

Anonymkode: 7eeb8...8d1

Skrevet

Hogge juletre, vaske hus, bake, gå på julekonsert. 

Anonymkode: dd5f0...d6c

Skrevet

Sønnen vår er på besøk hos en venn hele dagen, så vi har benyttet anledningen til å pakke inn julegavene hans og lage smultringer. Så er planen å få unna litt klesvask, rydde og støvsuge.

Anonymkode: a1c93...286

Skrevet

Bakt to sorter og to til i gang, dvs deigen hviler i kjøleskap. Konstatert at det er møkkaføre men at vi må ut likevel, sørget for å kaste glass og metall på veien. Skrevet uteglemte julekort. Gått ut igjen for å poste dem. Pakket tre ekstra gaver. Og så mye julemusikk, Händels Messias på høy rotasjon og stort volum.

Skrevet

Vi skal på middag til familie😊

Anonymkode: d22a6...ec9

Skrevet

Pakke julegaver, vaske klær og rydde før vaskehjelpa kommer tirsdag, da vil jeg ha mest mulig unnagjort slik at vi kan pynte tirsdag kveld og roe ned mot helga. I kveld skal jeg skrive de siste julekortene og få klart det som skal sendes på posten imorgen. Samt sett/se håndballfinale og skiskytning mm. 

Anonymkode: 57ced...253

Skrevet

Ikke store planer. Flytta ut fra mannen for under 2 uker siden og han har barna nå i noen dager så kjeder meg litt. Men ligger under dyna på sofaen og ser på alene hjemme nå 😊

Anonymkode: a56de...10f

Skrevet

Sitter på sykehuset med minstejenta og venter på at ho skal bli frisk?

Anonymkode: 6d5a0...0fe

Skrevet

I dag har jeg gjort ingenting! 😉

I kveld skal jeg spille på julekonsert. 🙂 

Anonymkode: e04cd...7e9

Skrevet

Er fyllesyk i dag etter julebord i går. Blir nok bare å ligge i sengen i dag å onanere tenker jeg, pleier å hjelpe... 

Anonymkode: 0a012...e4d

Skrevet

Kino å se snekker andersen å gå på julemarked etterpå  :)

Anonymkode: 67f2b...6e9

Skrevet

Vært på julelunsj med storfamilien. Skal nå begynne å sette opp en vegg på et nytt rom.

Anonymkode: 9cc92...13b

Skrevet

Barnebursdag for et av barna våre som har bursdag i morgen.
Vaske badet
Pakke inn de siste bursdagsgavene.

Anonymkode: e5636...afd

Skrevet

Eksamenslesing 😭

Anonymkode: 58038...90a

Skrevet

Pepperkakebaking og vasking. Meningsløst. 
Skitur hadde vært bedre. Men da blir det visst ikke jul 🎅🏼

Anonymkode: 1312b...26d

Skrevet

Dessverre førte mitt ønske om et nogenlunde julerent hus til mye følgeproblematikk. Det måtte ryddes, klær må ryddes unna, det hopet seg opp på vaskerommet, hastverk middag førte til unødvendig mye kjøkkenet osv osv. Men nå har jeg fått ryddet opp alt, ungene er lagt, jeg pakket noen julegaver, rakk en barnebursdag og nå skal mor drikke en, kanskje to, iskalde Pepsi Max bokser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...