Gå til innhold

Hvor mye koster det sånn ca å lage en bleiekake?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har laget det? Lurer på om det lønner seg å lage den selv eller kjøpe en ferdig laget. Hvis det er sånn om «lommerusk» i forskjell så gidder jeg ikke å bruke tid på det🙊

Anonymkode: 6d977...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det koster så mye at den aldri burde lages. 😂😂😂

Anonymkode: 1a0f3...ddc

Og det vil si?

Anonymkode: 6d977...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøystykke skrev:

Kommer jo an på hvordan du vil lage den. De billigste bleiene er jo ikke så dyre. Det er jo en gave i seg selv. 

Hvilke bleier er de billigste da? Man burde jo kanskje ha noen ungen ikke blir sår i rumpen av og noen som absorberer tisset greit🤔

Anonymkode: 6d977...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke bleier er de billigste da? Man burde jo kanskje ha noen ungen ikke blir sår i rumpen av og noen som absorberer tisset greit🤔

Anonymkode: 6d977...cf0

Dyrt betyr ikke nødvendigvis bra. Ene ungen min tålte ikke Pampers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1'er og 2'er bleier koster 20 kr pakka, bruker mellom 2 og 3 pakker av dette på en 3 etasjes kake med mindre man dytter andre ting innimellom. Går an å lage med hulrom inni der man legger andre ting. Dyrt eller billig er relativt ut av hva man vil gjøre ut av den. Dyre kremer og andre dyre ting så blir det fort dyrt.. 

Anonymkode: 9328f...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

1'er og 2'er bleier koster 20 kr pakka, bruker mellom 2 og 3 pakker av dette på en 3 etasjes kake med mindre man dytter andre ting innimellom. Går an å lage med hulrom inni der man legger andre ting. Dyrt eller billig er relativt ut av hva man vil gjøre ut av den. Dyre kremer og andre dyre ting så blir det fort dyrt.. 

Anonymkode: 9328f...83e

Oi, det var jo billig! Tenker å ikke lage den så stor. Tenker også at den skal inneholde bleier og gulpekluter, samt en koseklut. Hadde ikke tenkt å ha noe mer enn det, men man burde kanskje ha kremer også? Det hadde jeg ikke tenkt på🤔

Anonymkode: 6d977...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleier, fine gulpekluter, koseklut, noen smokker, et par små kosedyr og en rangle blir bra. Trenger ikke koste mye.

Anonymkode: 5da2b...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Anonym bruker said:

Koster ca 249 hjerneceller 

Anonymkode: 38e99...017

Dette her.

Hvem i helsike vil plukke bleier fra en oppsats. 

Anonymkode: 9afa5...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette her.

Hvem i helsike vil plukke bleier fra en oppsats. 

Anonymkode: 9afa5...b8f

Jeg driter i hva du vil eller ikke vil.

Anonymkode: 6d977...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg driter i hva du vil eller ikke vil.

Anonymkode: 6d977...cf0

Det er jo passende, du som vil gi gaver som er ment for å drites i 😄 

Anonymkode: 9afa5...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiekake er vanlig i babyshower, så jeg tenker at de som ikke liker bleiekake, heller ikke liker babyshower. 

Man SPISER jo ikke en bleiekake ...

Anonymkode: 5da2b...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så upraktisk som bleiekake, 75 løse bleier, liksom. Hadde helt ærlig satt mer pris på 3 uåpnede pakker som praktisk kan stables unna😅. Hver sin smak! 

Anonymkode: 502ac...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 13.29, Anonym bruker skrev:

Hvilke bleier er de billigste da? Man burde jo kanskje ha noen ungen ikke blir sår i rumpen av og noen som absorberer tisset greit🤔

Anonymkode: 6d977...cf0

Ja. Og de billigste gjør det. 

Hør her, alle foreldre må prøve seg frem med bleier. Alle unger er forskjellige. Tror vi var gjennom alle, det som funket på andres unger lakk på våre unger. Måtte ofte bytte til noen andre merker etter 1 måned osv., så det å treffe 100% på første forsøk er det relativt liten sannsynlighet for uansett - så hvorfor ikke kjøpe de billigste?

Det det gikk mest av hos oss var Rema 1000-bleiene og Coop-bleiene. Pampers og Libero var dritt. For oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kurv med alle disse tingene er så mye finere og mer praktisk. Hadde jeg fått bleiekake hadde jeg tenkt, "å nei", plukket av tingene og kastet bleiene når gjestene hadde gått. Sammenstille bleier i en haug hadde jeg ikke prioritert plass til.

 

Anonymkode: a853e...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En kurv med alle disse tingene er så mye finere og mer praktisk. Hadde jeg fått bleiekake hadde jeg tenkt, "å nei", plukket av tingene og kastet bleiene når gjestene hadde gått. Sammenstille bleier i en haug hadde jeg ikke prioritert plass til.

Anonymkode: a853e...89c

Dette er veldig smak og behag, da. Men jeg tror i alle fall at det er veldig uvanlig å kaste helt fine bleier. Det er ikke SÅ mange bleier i en bleiekake, og de kan fint ligge i en kurv eller pose under stellebordet. Bleiene i en gjennomsnittlig bleiekake blir brukt opp ganske fort i nyfødttiden.

Anonymkode: 5da2b...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillego bleiene på kiwi er gode og rimelige, du trenger kanskje 3 pakker bleier. Så kan du feste en god stellekrem, noen smokker, rangler, kluter og en bamse feks i bleiekaken. Kommer på rundt 4-500 kroner. 

Anonymkode: 849a0...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...