Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Fikk satt inn hormonspiral på dg 7 i syklusen, for snart tre uker siden. Med unntak av tre blødningsfrie dager kort tid etter innsetting har jeg hatt lett blødning hver dag. Og nå regner jeg med det vil pågå minst enda en uke da jeg etter min vanlige syklus vil få mens om 3-4 dg. Er forsåvidt klar over at jeg må regne med blødningsforstyrrelser en god stund, men slitsomt når det er uten opphold. Noen som blødde mye i starten som har oppmuntrende historier å komme med (altså at det gikk seg til)? Takknemmelig for svar! Anonymkode: 4f964...b77
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Blødde i 7 mnd. Slitsomt. Etter det har jeg ikke hatt annet enn spor på papiret sånn en gang hver 6. Mnd. Superfornøyd 👌🏻 I tillegg beskytter det mot enkelte kreftformer og jeg slipper å bli gravid. Hatt min i 7 år, skiftet for første gang for eg par mnd siden. Anonymkode: 63a6f...a56
LadyJustice Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Satte inn hormonspiral i slutten av august. Har blødd konstant frem til for en uke siden. I blødningsperioden hadde jeg 2 perioder a 4 dager uten blod. Nå håper jeg blødningene er helt over, men får se 😅
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Blødde i 7 uker. Så stoppet det. Nå har jeg "mensen" en gang i blant, ca hver tredje måned, men ser det bare fordi det er litt på papiret. Hold ut. Anonymkode: e6761...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå