Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg skal bestille noe på nett og jeg er ikke registrert på adressen. Det kommer ikke opp noe «c/o» alternativ eller hva det er . det eneste som kommer opp er «ekstra adresseinformasjon»? Skal jeg skrive navnet til personEn der? Som er registrert på adressen? Hvordan vet jeg i det hele tatt om posten aldri kom? Anonymkode: 6250f...f51
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Skriv c/o den som bor på adressen i det feltet. Anonymkode: bbd20...804
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Skriv c/o den som bor på adressen i det feltet. Anonymkode: bbd20...804 Ok. Takk så jeg skal bare skrive mitt navn med mitt telefonnr. Adressen det som skal leveres til (som ikke jeg står registrert på) og så skrive c/o Navn Navnesen i feltet «andre adresseopplysninger» ? Da skjønner de altså hvor det skal 😛 har aldri gjort dette før..skjønner du Anonymkode: 6250f...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå