Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 At de tar kontakt når de har lest gjennom alle svar, bør man da bare avvente, eller kan man purre på litt hvis man er spent på om man er aktuell....? Gjelder kjøp av katt. Anonymkode: 79c22...f7f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 De som purrer selger jeg hvertfall ikke til! Hater sånt mas! Har jeg sagt at jeg kommer tilbake til deg anngående min avgjørelse så gjør jeg det,uten at du må mase på meg. Maser du blir jeg bare irritert å velger å selge til noen andre. Anonymkode: f8a11...57f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Det kommer litt an på hvor lang tid det har gått. Et par dager, ikke purr, over ei uke ja, da kan du purre. Det er lov å si i fra hvis de er trege. Kanskje går du glipp av en annen fordi du venter på svar fra de, får du nei fra de da, så er jo det synd. Jeg hadde deror ikke ventet for lenge før jeg kikket andre steder. Anonymkode: d8256...368
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Jeg hadde purra Anonymkode: 6c25f...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå