Gå til innhold

Tynn strømpebukse eller?🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal i bursdag ikveld og har en sort og sølv kjole.Hva er finest med gjennomsiktig pen strømpebukse eller en tett sort?🙈Synes av og til det ser litt «kjærring» ut med tynn😅

Anonymkode: 84260...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes tykk (80demin feks) sort er finest. Men "reglene" rundt strømpebukser er ikke så regid lenger :)

Personlig syntes jeg matt hudfarget nær din farge er finere en blank, hvis du skal bruke det. 

Anonymkode: 97985...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syntes tykk (80demin feks) sort er finest. Men "reglene" rundt strømpebukser er ikke så regid lenger :)

Personlig syntes jeg matt hudfarget nær din farge er finere en blank, hvis du skal bruke det. 

Anonymkode: 97985...237

Ja jeg er enig, liker ikke at det glinser🙈Pierre Robert sine nye synes jeg nesten ser hårete ut🤣Men tro om det finnes så tykk strømpebukse med hold in🤔

Anonymkode: 84260...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syntes tykk (80demin feks) sort er finest. Men "reglene" rundt strømpebukser er ikke så regid lenger :)

Personlig syntes jeg matt hudfarget nær din farge er finere en blank, hvis du skal bruke det. 

Anonymkode: 97985...237

Nei fy! Hudfarget er grusomt og skikkelig kjerring.

Anonymkode: 63157...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorte 20 den ville jeg brukt til pent.

liler ikke hudfargede enten får jeg tante assosiasjoner om de er matte eller fjortis om de er shiny.

tykke sorte i nylon er fint til hverdags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...