Gå til innhold

Hvilke var finest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev at du ikke var ung? Moren min ville elsket disse toppene, hun er 62, men man kan fint bruke dem fra ca. 50 år, tenker jeg. Men jeg synes den blå er mer ungdommelig enn den røde. Den blå kan man sikkert bruke fra rundt 40?

Anonymkode: 5cf36...e69

Ja, er ikke 20. 

Takk for svar. 

Anonymkode: f0272...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefine begge to. Kommer ann på hva du skal. Ville gått for den røde på julaften og den blå for eksempel 1 dag.

Anonymkode: 94bbf...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev at du ikke var ung? Moren min ville elsket disse toppene, hun er 62, men man kan fint bruke dem fra ca. 50 år, tenker jeg. Men jeg synes den blå er mer ungdommelig enn den røde. Den blå kan man sikkert bruke fra rundt 40?

Anonymkode: 5cf36...e69

Jeg er under 30 og kunne glatt brukt begge... Dette er pene, stilige klær. 

Anonymkode: 94bbf...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, når du spør her vil du få all verdens sprikende svar - og også noen som kommer med unødvendige negative svar. Husk at alle svarene kun er synsing og sett ut fra hver enkelts ståsted.

Jeg kunne svart "liker ingen av dem" - hvis det var jeg som skulle bruke dem. Men faktum er at de er i en fasong og lengde som ville fått meg til å se ut som en sekk og gjøre meg nærmest maskulin, tross at jeg synes begge blusene er feminine og fine (så lenge det ikke er jeg som skal bruke dem). En venninne av meg med helt annen kroppsfasong ville vært kjempefin i begge toppene med riktig skjørt eller bukse til, for hun kler den fasongen. Der jeg blir maskulin i den fasongen blir hun feminin, der de tar fra meg alt av former fremhever det hennes former positivt. Hun ville kledd begge fargene, for meg ville fargene fratatt meg farge. Så min venninne ville trolig sagt at begge er veldig fine. Kjenner jeg henne rett ville hun sagt at hun ville valgt den røde på julaften, og den blå når hun vil være litt mer klassisk/diskret, men fin.

Gå for den du har mest lyst å ha på deg, den som gir deg energi eller får deg til å føle deg finest. Det kan jo være veldig dagsavhengig også, hvilket humør du er i og hva du skal.

 

Anonymkode: 911bc...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer helt an på kroppsfasongen din. 

Anonymkode: 1b337...317

Hvordan da? 

 

 

Anonymkode: f0272...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den røde! Syns den var kjempefin! 🙂

Liker ikke de greiene som er på den blå... 😉 

Anonymkode: 01c9e...f43

Samme her

Anonymkode: 009af...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2019 den 1.30, Anonym bruker skrev:

Hva synes du? 

DE2C56CD-D585-4782-8C6E-11228056B7CC.jpeg

Anonymkode: f0272...4f2

Jeg synes kanskje den røde? 

Jeg er ikke den slankeste.. Så jeg synes klær fra Byoung og Floyd får meg til å se fresh ut. Klær som sitter pent, selvom jeg har litt mage. Har prøvd klær der du har prøvd.. Syens ikke de er så flatterende. Litt firkantet liksom. 

Anonymkode: 009af...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde med den kjedesaken i halsen ser ut som om den er kjøpt på Sparkjøp. Ikke fin. 

Blå er fin og klassisk. Ser mye mer elegant ut enn den røde. 

Anonymkode: 72954...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den røde med den kjedesaken i halsen ser ut som om den er kjøpt på Sparkjøp. Ikke fin. 

Blå er fin og klassisk. Ser mye mer elegant ut enn den røde. 

Anonymkode: 72954...30b

De har mye fint på Sparkjøp, altså!!

Anonymkode: 01c9e...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De har mye fint på Sparkjøp, altså!!

Anonymkode: 01c9e...f43

Nei, det har de virkelig ikke! 
Kanskje ett og annet, men ikke mye. Det meste på Spar Kjøp er formløs og lite flatterende, har dårlig kvalitet og bærer preg av at en bestemor på 90 har stått for designet. 
Ullklærne er kanskje unntaket. 

Anonymkode: fa9f9...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har mye fint på Sparkjøp, altså!!

Anonymkode: 01c9e...f43

Nei, det har de ikke. Ullklær er er bra, resten er lite fint. Lyser dårlig kvalitet og polyester.

Anonymkode: c749f...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2019 den 1.42, Anonym bruker skrev:

Jeg synes kanskje den røde? 

Jeg er ikke den slankeste.. Så jeg synes klær fra Byoung og Floyd får meg til å se fresh ut. Klær som sitter pent, selvom jeg har litt mage. Har prøvd klær der du har prøvd.. Syens ikke de er så flatterende. Litt firkantet liksom. 

Anonymkode: 009af...065

Jeg er også litt lubben og er enig i at Zavanna har klær som er for de som er temmelig runde midt på. Dermed ikke min stil, da jeg har timeglassform. Ikke noen favoritt hos meg, noen av de, men ville gått for rødt dersom jeg måtte velge. 

Om du bruker størrelse 36 hos dem, ville jeg definitivt gitt andre butikker en sjanse. Da er du jo under normal størrelse og kan handle hvor du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle som har svart.

Hører gjerne tips om andre butikker. 

Bruker str s, men har det litt rundt magen dessverre. 

Anonymkode: f0272...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2019 den 20.40, Anonym bruker skrev:

Du skrev at du ikke var ung? Moren min ville elsket disse toppene, hun er 62, men man kan fint bruke dem fra ca. 50 år, tenker jeg. Men jeg synes den blå er mer ungdommelig enn den røde. Den blå kan man sikkert bruke fra rundt 40?

Anonymkode: 5cf36...e69

Hvor gammel er du? Kan du legge ut et bilde av noe du ville gått med? 

Anonymkode: 94bbf...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du? Kan du legge ut et bilde av noe du ville gått med? 

Anonymkode: 94bbf...275

Jeg er 36 og går stort sett med kjole og strømpebukse. Jeg liker kjoler som er ettersittende på overkroppen, fordi jeg har midje og relativt slanke armer, og som er utsvinget nederst, fordi jeg har all vekten på rumpe og lår. Sort bukse og pentopp ser dessverre IKKE bra ut på meg, så det har jeg ikke noe av i skapet.

Anonymkode: 5cf36...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...