Gå til innhold

Er det normalt. Barn, primæromsorgperson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved større arrangementer, er det normalt at min 2 åring bare vil være med meg enn samværsforelderen? 

Anonymkode: 726a7...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ved større arrangementer, er det normalt at min 2 åring bare vil være med meg enn samværsforelderen? 

Anonymkode: 726a7...b89

Selvsagt. Barnet er 2 og veldig knyttet til hovedomsorgsgiver. Større arrangement kan i tillegg være litt overveldende, og da søker man jo trygghet der man er vant til å få det. 

Anonymkode: 834f1...64d

Skrevet

Er dette et SERIØST spørsmål? 

Bør man virkelig ha ansvar for barn hvis man ikke fatter noe så basalt som at toåringer trenger den de kjenner best? 🙄

Anonymkode: d5858...a50

Skrevet

Ja, det er helt normalt❤️

Anonymkode: 36c1f...663

Skrevet

Eg har no hatt det slik med alle mine 4, og vi bur ilag (foreldra altså 😉

Anonymkode: 4978c...234

Skrevet

Noen burde virkelig tatt seg et kurs før de får ansvar for barn!

Anonymkode: 0155f...c56

Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Men samværsforelder må ikke "gi opp", ved å være tilstede, vise barnet at det kan stole også på han vil dette etterhvert løsne og barnet vil finne trygghet hos begge.

Men en 2-åring er ganske liten enda, og et større arrangement kan være litt overveldende, da er det tryggeste stedet å være nettopp hos den som har hovedomsorgen.

Anonymkode: 3e885...c61

Skrevet

Selvsagt! Sønnen min er nå 8 år å hvis vi finner på noe med far å sønnen vår blir redd så er det ikke far han henvender seg til men meg. Far prøvde først å få bare de to til ta pariserhjul alene men sønnen vår var redd å nektet helt. Så kom jeg bort å beroliget han å sa at jeg kunne være med å da ombestemte han seg å sa ja til å ta den likevel. Han var forsatt redd så han tok hånden min. Det er ikke tilfeldig at det er meg han kommer til når han trenger trygghet.

Anonymkode: 891b6...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...