Gå til innhold

Hjelp, huden min blør bare! :o hva skjer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vasket hendene, har fått noe rødt utslett på den ene hånda, og så smurte jeg en tynn allergivennlig krem (la roche posay) på oversiden av hendene. Gikk et halvt minutt så begynte huden bare å blø :o Sånne bittesmå, blødende prikker, akkurat som jeg skulle stukket meg med nåler. HJELP? Huden er fuktig etc, men kommer blod ut

Anonymkode: 68919...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krem fra "helsekost"?

Anonymkode: 93717...231

hvis du leser det skriver jeg at den heter la roche posay.

https://www.farmasiet.no/product/1122964/hud-og-haar/kroppspleie/lrp-lipikar-balm-ap-syndet-?gclid=CjwKCAiAis3vBRBdEiwAHXB29Er-_wk9X2aqKS7m3A4GkM0IeOPcyeGiYbjtG0RouqfAx1gnh03_ShoCwj8QAvD_BwE

 

det selges på apoteker.

Anonymkode: 68919...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, jeg leste "alla", ikke "la". Jeg kjenner uansett ikke til den kremen, men et par damer jeg kjenner har opplevd noe liknende etter å kjøpt krem på helsekostbutikken.

Anonymkode: 93717...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det merket er allergivennlig for alle. Jeg fikk eksem i ansiktet av solkremen deres. Allergisk reaksjon?

Anonymkode: 792a3...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det merket er allergivennlig for alle. Jeg fikk eksem i ansiktet av solkremen deres. Allergisk reaksjon?

Anonymkode: 792a3...9c3

Kan man blø av allergisk reaksjon, da?

Anonymkode: 68919...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, jeg leste "alla", ikke "la". Jeg kjenner uansett ikke til den kremen, men et par damer jeg kjenner har opplevd noe liknende etter å kjøpt krem på helsekostbutikken.

Anonymkode: 93717...231

Ok, jeg kjøper ikke noe på helsekost siden jeg ikke tåler det meste de putter i tingene. Må ha fritt for ditten og datten.

Anonymkode: 68919...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI HER

Jeg smurte altså begge hendene, men blødde kun på den ene hånda. Uten å ha sår der etc.

Anonymkode: 68919...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...