Gå til innhold

Hva gir du til din datter på 10-12 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min ønsker seg ikke noe spesielt. Litt dill og dall til rommet og litt klær. Har kjøpt noe til søsteren for 3000 kr, så vil ikke avvike altfor mye fra det.

Anonymkode: 0ba22...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12-åringen får rideutstyr, tøfler og ps4 spill.

10-åringen får en brukt mobiltelefon, tøfler og ps4 spill

Anonymkode: 74dbd...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-åringen ønsker seg hoppestokk, så det har jeg kjøpt til henne.

12-åringen ønsker seg nytt headset, uten ledning, så det har jeg kjøpt til henne.

Så får begge nye øredobber fra loftsnissen.

Når det kommer til pris så tenker jeg aldri så mye over det altså, har fire barn og alle får noe de ønsker seg eller trenger. Noen år får en dyrere gave og et annet år en annen. Det jevner seg ut på sikt. Trenger 15-åringen ny telefon trenger ikke 10-åringen få gave som koster like mye som en telefon, for hun får jo telefon når hun trenger det.

Anonymkode: 7ab89...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår er 12 og hun ønsker seg ingen store dyre ting i år. Hun får en del nye klær - som hun trenger og ønsker seg. Hun ønsker seg akrylmaling og lerret, så det får hun også. Har en gutt på 15 som får ny mobil i år, da han trenger det. Han får dermed en dyrere gave enn hun får, men sånn blir det noen ganger. Det har de aldri kommentert, at gavene deres er ulike i verdi. De får ut fra hva de ønsker seg og trenger.

Anonymkode: ab73b...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosmetikk (til hjemme-eksperimentering), manga tegneserier, animé-inspirerte klær, AirPods, spill til Switch, Hydroflask (bursdag og jul)

Anonymkode: e7b91...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En gutt på 10-12 år.

Anonymkode: 06b5c...fb4

Er det ikke litt tidlig å begynne med arrangert «ekteskap» i den alderen? 😜

Anonymkode: 74dbd...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er veldig kreativ, så i år får hun staffeli, malesaker og noen lerreter + malekurs. Hun kommer til å elske det!

Anonymkode: 1e1fc...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt ønsker seg klær, spesielt hettegensere. Får flere hettegensere, fotballklær, FIFA points, noe supporterutstyr, alpinbukse og nye slalåmstøvler (som han må være med å prøve i butikk i romjula). Dette får han av meg.

Anonymkode: ada0f...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...