Icyrory Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Hei dere. Det er en stund siden dette skjedde, men jeg våknet altså med et håndavtrykk på magen. Noe jeg hvertfall syntes var veldig rart den gangen. Jeg var helt sikker på at dette var noe overnaturlig, men er interessert i å vite hva andre tenker om dette. Jeg vet ikke.. Jeg sku ønske jeg visste svaret. Synes det kan virke overnaturlig pga det er så "perfekt" avtrykk av en bred hånd. Også sover jeg aldri på magen så jeg skjønner ikke hvordan jeg sku klart å laget det slik selv. ¯\_(ツ)_/¯ Så hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Tenker du likevel har ligget på magen eller siden - hvis du ikke lå sammen med en annen som har hatt hånden sin der. Ser ut akkurat slikt avtrykk jeg kan få hvis jeg ligger på hånden min. Anonymkode: 30889...d25
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Jeg har forklaringen. Du har sovet på magen og hatt hånden imellom mage og madrassen. Enkelt og greit. Anonymkode: 75824...f74
Icyrory Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har forklaringen. Du har sovet på magen og hatt hånden imellom mage og madrassen. Enkelt og greit. Anonymkode: 75824...f74 Absolutt mulig det Men greia er at jeg svært sjelden våkner med slikt håndavtrykk, jeg har vært oppmerksom på det siden og disse bildene er fra 2016. Så jeg tenker da at jeg burde ha våknet med det oftere, hvis man får det av å sove på magen. Har bare hatt det én gang. Takk for svar! Det er første gang jeg deler det på nett, jeg har bare ikke klart å legge det fra meg enda.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 4 minutter siden, Icyrory skrev: Absolutt mulig det Men greia er at jeg svært sjelden våkner med slikt håndavtrykk, jeg har vært oppmerksom på det siden og disse bildene er fra 2016. Så jeg tenker da at jeg burde ha våknet med det oftere, hvis man får det av å sove på magen. Har bare hatt det én gang. Takk for svar! Det er første gang jeg deler det på nett, jeg har bare ikke klart å legge det fra meg enda. Selv om det bare har skjedd én gang, er det likevel mye mer sannsynlig at du sovnet med hånden under magen enn at det er noe overnaturlig. Anonymkode: 9608d...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå