Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg og ungdommene mine bor I nabokommune til en storby. Om 1 år kommer begge to til å pendle til byen og jeg pendler også til bykommunen hver dag. Alle vi tre ønsker å flytte til bykommunen og i nærheten av sentrum. Her vi bor nå er det dårlige bussforbindelser og det begrenser jo også det sosiale miljøet når de går på skole i byen. Buss en vei til byen tar ca 1 time så eldstemann som pendler allerede sitter på bussen 2 timer hver dag. ungene er hos pappaen annenhver uke og han bor her i nabolaget så de mister ikke det sosiale miljøet her selv om vi flytter. Dessuten ser jeg jo absolutt fordelen for meg selv å bo sentrumsnært de ukene jeg er alene hvor jeg da kan benytte meg mye mer av det en by har å tilby. problemet er bare at vi har kun bodd i huset vårt i 2 år og markedet for salg er dårlig. Dvs at vi kan ikke forvente å få mer enn hva vi selv gav for huset og med megler utgifter ++ vil det koste oss ganske mye å selge nå. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: dcb85...423
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Vente et års tid, og vurdere det da, Anonymkode: 40a72...d80
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Ja, jeg ville flyttet, hvis det ga meg og familien min bedre livskvalitet. Det forutsetter selvfølgelig at det fortsatt går rundt i ny leilighet. Hva tenker ungdommene dine? Anonymkode: e8a9d...0d4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Ungdommene har veldig lyst å flytte:-) Anonymkode: dcb85...423
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Jeg ville tatt kontakt med megler og forhørt meg litt. Når er det best å selge der du bor, hvor mye og hvor lenge tror han at det tar osv. Om du kommer til å gå ganske i null ved å selge hadde jeg nok gjort det, for du vil nok tjene inn på å ikke pendle, ha mer fritid og tid sammen med ungene. Snakk også med ungene etter du har snakket med megler, da blir det nok ett enklere valg å ta når alle kort kommer på bordet. Anonymkode: fb500...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå