Gå til innhold

Juletrefotskjuler. Fint eller ei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre enn uten i hvert fall.

Anonymkode: 12cfa...cd8

Skrevet

Synes de er stygge. 

Anonymkode: 2d23d...956

Skrevet

Har du ekstra stygg fot og gidder å oppbevare noe digert og helt unyttig et helt år så...

Skrevet

Jeg synes de gjør nytta si👍🏻

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt kunstig tre hadde jeg hatt en sånn, men med ekte tre på skikkelig fot er det unødvendig. Syns jeg 🎄

Skrevet

Har kunstig tre ja, og den foten er ganske kjip

Anonymkode: 35e44...36e

Skrevet

Det kommer an på hvordan juletrefoten ser ut. Som nevnt over, så er foten på kunstige juletrær mindre pene og da ville jeg hatt skjuler. På ekte tre trenger du ikke hvis foten er fin. Jeg foretrekker en fin fot på et ekte tre🌲

Skrevet

Jeg liker ikke den, men jeg har en selv som min oldefar har skåret ut og malt for snart 100 år siden. Den består av nisser som står i ring. Jeg vet ikke om den er pen, men jeg er veldig glad i den. Desuten er den enkel  oppbevare siden den kan plukkes fra hverandre.

Anonymkode: 540b9...4ec

Skrevet

Jeg syns og har helt siden dette kom på markedet syntes at dette er en merkelig og stygg ting. Jeg har heller en nydelig rund matte under treet samt at jeg setter julepynt foran som skjuler foten på treet. Jeg har en rød liten kjelke og så står det en nisse foran kjelken. Mye finere enn den greia som er popis nå. 

Anonymkode: 1767b...731

Skrevet

Jeg vurderte en slik da vi først kjøpte juletreet vårt for to år siden, men jeg er glad jeg lot vær. Jeg var også usikker, men det viser seg at for oss var det helt unødvendig, for jeg hadde faktisk glemt hele greia fram til jeg så tråden din. Med andre ord var dette ikke egentlig et behov. Vi har kunstig juletre og foten er helt enkel, og sort. Jeg liker alt som er minimalistisk, så jeg synes det ser pent ut. Men smaken er som baken!

Anonymkode: ee435...6c5

Skrevet

Stygt. Den juletrefoten skal vere ganske grusom for at det der er betre altså. 

Skrevet

Ý

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns og har helt siden dette kom på markedet syntes at dette er en merkelig og stygg ting. Jeg har heller en nydelig rund matte under treet samt at jeg setter julepynt foran som skjuler foten på treet. Jeg har en rød liten kjelke og så står det en nisse foran kjelken. Mye finere enn den greia som er popis nå. 

Anonymkode: 1767b...731

Man har jo bare julegaver under treet fra 23.12 til 24.12 så det var en dårlig løsning.

Skrevet
13 minutter siden, Tøystykke skrev:

Ý

Man har jo bare julegaver under treet fra 23.12 til 24.12 så det var en dårlig løsning.

Hun sier ingenting om julegaver?

Anonymkode: 2c3e0...6f6

Skrevet

Det er da en helt kurant løsning om man vil skjule en stygg fot. Er jo bare kurvmateriale. Fatter ikke hva det er å ha så sterke meninger om.

Anonymkode: b14ad...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...