Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 om hvis noen etter å ha vært på besøk hos deg, flere ganger og du drar hjem til dem og oppdager at de har flere og flere ting som du har? Hvordan hadde du tatt det? Som kompliment eller irritasjon? Anonymkode: 7261c...406
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Kompliment på et psykt vis, men jeg hadde definitivt avsluttet det vennskapet for det er ingen normale mennesker som gjør sånt. Anonymkode: 4ee60...093
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Jeg er så lite interessert i interiør at jeg sansynlig vis ikke hadde merket det. Hadde uansett ikke plaget meg. Jeg hadde vel bare tenkt at vi liker omtrent de samme tingene og handler i de samme butikkene. Anonymkode: b7130...29f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Det kommer litt an på. Er det snakk om ting som "alle" har, som selges over alt og brukes mye i blader, blogger og på insta? I så fall ser jeg ikke problemet med mindre det er helt opplagt kopiering i stor grad. Kan ikke bli sur på at noen andre har y-stolen eller sjueren, for eksempel. Er det sjeldnere ting, ting man tilfeldigvis har, eldre ting, personlige ting? Litt mer merkelig. Anonymkode: 74060...a2b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 At folk blir sure fordi noen andre har det likt, det er helt utrolig rart. 🙈😫 Heldighvis omgås jeg ikke slike sure og rare folk. Anonymkode: 535c6...6e4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 Det hadde jeg ikke ofret en tanke Anonymkode: c0c30...462
topaz Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 Hadde moret meg litt over det innvendig, men ikke tenkt så mye på det. Hvis det er enkelt å få tak i de samme tingene som du har, så har du nok ting som er ganske allmenne og som står i hundrevis av hjem.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #9 Skrevet 11. desember 2019 4 minutter siden, topaz skrev: Hadde moret meg litt over det innvendig, men ikke tenkt så mye på det. Hvis det er enkelt å få tak i de samme tingene som du har, så har du nok ting som er ganske allmenne og som står i hundrevis av hjem. Jeg bare lurte, ikke noe mer. Jeg er verken sint eller rar, mener jeg. Egentlig vet jeg ikke hva jeg føler 🙈 Jeg har egentlig litt spesiell stil, som de fleste ikke har. Synes bare det er litt spesielt at noen kan innrede sitt hjem med ting som jeg har. Anonymkode: 7261c...406
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bare lurte, ikke noe mer. Jeg er verken sint eller rar, mener jeg. Egentlig vet jeg ikke hva jeg føler 🙈 Jeg har egentlig litt spesiell stil, som de fleste ikke har. Synes bare det er litt spesielt at noen kan innrede sitt hjem med ting som jeg har. Anonymkode: 7261c...406 Hvorfor det? Er du virkelig så spesiell at andre ikke må tenke på å kjøpe noe du har kjøpt? Anonymkode: ec3b7...e54
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #11 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Er du virkelig så spesiell at andre ikke må tenke på å kjøpe noe du har kjøpt? Anonymkode: ec3b7...e54 Nei, er jo ikke det da, uff mente det ikke sånn. Synes bare det er litt spesielt, et par eks feks: samme spisebord og stoler, samme gulv, like tepper, bilderammer, klokke and the list gode on. Anonymkode: 7261c...406
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kompliment på et psykt vis, men jeg hadde definitivt avsluttet det vennskapet for det er ingen normale mennesker som gjør sånt. Anonymkode: 4ee60...093 Tenk om alle venninner som har en Kahler vase skulle kutte hverandre ut fordi det er herming da Anonymkode: fcda2...74f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #13 Skrevet 11. desember 2019 Så lenge du har helt normale ting som er å få kjøpt på Bohus, Ikea, Glasmagasinet osv synes jeg ikke det har noe å si altså. Jeg har like spisestuestoler som en venninne, kjøpt på Ikea, men vi har veldig forskjellig bord da. En annen venninne kjøpte en hylle på Søstrene Grene etter å ha sett den på kjøkkenet mitt, hun synes den var så fin. Er ikke akkurat noe man kutter ut venner over liksom... Litt rart er det jo om en venninne kopierer deg i et og alt så dere etterhvert har helt samme stil, men jeg hadde ikke brydd meg så mye om det heller. Hun synes tydeligvis du har det fint og er flink til å sette sammen en stil da. Hadde sikkert "smilt litt i skjegget" om hun enda en gang kopierte meg, men jeg hadde ikke laget noen greie ut av det. Anonymkode: fcda2...74f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2019 #14 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, er jo ikke det da, uff mente det ikke sånn. Synes bare det er litt spesielt, et par eks feks: samme spisebord og stoler, samme gulv, like tepper, bilderammer, klokke and the list gode on. Anonymkode: 7261c...406 Oi det var litt voldsomt, hvis alt dette kopieres er det litt mye, hadde ihvertfall tatt det opp med vedkommende. Anonymkode: 8b993...7d4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2019 #15 Skrevet 12. desember 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi det var litt voldsomt, hvis alt dette kopieres er det litt mye, hadde ihvertfall tatt det opp med vedkommende. Anonymkode: 8b993...7d4 Hvorfor skal jeg ta det opp? Tror ikke jeg tør det. Anonymkode: 7261c...406
CherryC Skrevet 12. desember 2019 #16 Skrevet 12. desember 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi det var litt voldsomt, hvis alt dette kopieres er det litt mye, hadde ihvertfall tatt det opp med vedkommende. Anonymkode: 8b993...7d4 Ta det opp? Man velger vel selv hva man vil innrede huset sitt med?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2019 #17 Skrevet 12. desember 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Kompliment på et psykt vis, men jeg hadde definitivt avsluttet det vennskapet for det er ingen normale mennesker som gjør sånt. Anonymkode: 4ee60...093 Og jeg har IKKE interiør fra en glatt møbelkatalog, det skal litt til om du skal kopiere, så det hadde vært ufattelig psykt og stalker-aktig. Anonymkode: 4ee60...093
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 På 11.12.2019 den 15.16, Anonym bruker skrev: Så lenge du har helt normale ting som er å få kjøpt på Bohus, Ikea, Glasmagasinet osv synes jeg ikke det har noe å si altså. Jeg har like spisestuestoler som en venninne, kjøpt på Ikea, men vi har veldig forskjellig bord da. En annen venninne kjøpte en hylle på Søstrene Grene etter å ha sett den på kjøkkenet mitt, hun synes den var så fin. Er ikke akkurat noe man kutter ut venner over liksom... Litt rart er det jo om en venninne kopierer deg i et og alt så dere etterhvert har helt samme stil, men jeg hadde ikke brydd meg så mye om det heller. Hun synes tydeligvis du har det fint og er flink til å sette sammen en stil da. Hadde sikkert "smilt litt i skjegget" om hun enda en gang kopierte meg, men jeg hadde ikke laget noen greie ut av det. Anonymkode: fcda2...74f Hver gang jeg er på besøk hos henne, så oppdager jeg nye ting, ting som hos meg. Og jeg handler verken på Bohus, kid osv... Anonymkode: 7261c...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå