Gå til innhold

Hjelp nå er jeg redd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos gynekolog pga uregelmessige blødninger( mye stress nå og hormonspiral). Beskjed: vanncyste på ca 3 cm , oppfølging om to mnd. Det som bekymrer er at legen tok en blodprøve for å sjekke hormoner og kreftmarkør. Hvorfor gjør  hun dette hvis hun er sikker på at det er vanncyste. Blir så usikker, redd for at hun holder noe tilbake.

Er det vanlig prosedyre? Noen som vet?

Anonymkode: 1fade...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok vanlig prosedyre. 🙂 Jeg hadde også en cyste på denne størrelsen, og det ble tatt kreftmarkør selv om gynekologen var trygg på at det var en godartet cyste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HvittHus skrev:

Det er nok vanlig prosedyre. 🙂 Jeg hadde også en cyste på denne størrelsen, og det ble tatt kreftmarkør selv om gynekologen var trygg på at det var en godartet cyste.

Takk for svar🙏

Anonymkode: 1fade...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt akkurat en slik cyste, men har vært i en større utredning for noe helt annet. Det var ingenting som tilsa at de burde ha noen mistanke om kreft hos meg, likevel inngikk det å sjekke for visse kreftmarkører som en del av utredningen. Så det er nok vanlig prosedyre ved visse tilstander, som HvittHus sier.

Anonymkode: 3314f...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke hatt akkurat en slik cyste, men har vært i en større utredning for noe helt annet. Det var ingenting som tilsa at de burde ha noen mistanke om kreft hos meg, likevel inngikk det å sjekke for visse kreftmarkører som en del av utredningen. Så det er nok vanlig prosedyre ved visse tilstander, som HvittHus sier.

Anonymkode: 3314f...b9f

🙏

Anonymkode: 1fade...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort hos meg også. Blodprøven var fin og 3,5 mnd senere var cysten borte. Pust! Dette går fint.

Anonymkode: 9a62c...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble gjort hos meg også. Blodprøven var fin og 3,5 mnd senere var cysten borte. Pust! Dette går fint.

Anonymkode: 9a62c...adb

Takk dere, er så mye om dagen med barna at jeg nå tar alt i verste mening. Satser på at dette er uskyldig. 

Anonymkode: 1fade...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...